Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

نظافت منزل

همه ما تمیزی و پاکی را دوست داریم. زندگی کردن در محیطی تمیز یا محل کار تمیز به ما روحیه و حس خوب میدهد. اما رسیدگی به نظافت منزل و انجام کارهای مربوط به آن کاری وقت گیر است و ما برای انجام امور نظافتی مجبوریم از کارهای مورد علاقه خود بزنیم اما راه حلی وجود دارد که میتواند به ما کمک کند علاوه بر داشتن محل کار یا منزلی تمیز، به دیگر کارهای خود هم رسیدگی کنیم.

خدمات نظافت منزل راه حل این مشکل است. شما با کمک گرفتن از افرادی که خدمات نظافت منزل یا محل کار شما را انجام میدهند. میتوانید در وقت خود بسیار صرفه جویی کرده و انجام این کار را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپاریم.

اما چگونه میشود به خدمات نظافت منزل دسترسی داشت یا حدود این خدمات در چه حوزه هایی است. پاسخ تمام این سوالات را مای بانیکس در این مقاله برای شما قرار داده است. پس با ما همراه باشید

چگونگی بهره مندی از خدمات نظافت منزل؟

شرکت های خدماتی زیادی برای این کار وجود دارد که شما میتوانید با آنها تماس گرفته خدمات مورد نیاز خود را بگویید و بعد فرد به منزل شما بیاید و کار ها را برای شما انجام دهد، اما ما در اینجا راه بهتری را به شما پیشنهاد میدهیم. آن هم استفاده از خدمات نظافت منزل به صورت آنلاین است. اما چگونه؟  

به راحتی و تنها با نصب یک اپلیکیشن مای بانیکس این امکان را به شما داده تا از خدمات نظافت منزل به صورت آنلاین استفاده کنید. خیلی راحت است نه؟ شما میتوانید به این اپ مراجعه کنید خدمات خود را مشخص کنید و فرد مورد نظر در تایمی که شما مشخص کرده اید به منزل یا محل کارتان آمده و کارهای شما را انجام خواهد داد.

https://lh6.googleusercontent.com/7SMzA2wRVO6MAt4RdVb-nQV-UQiZOFbcVoIAHV_DJ8mCws5euKdhToQvWSNjmob9CLMr2-gb2Ki_wTfPUyIuaqkUO7Uj-NRDP0_WPxG38BlWPNocQ_4qUGe3j48XX9pIgjiJUt0

فواید استفاده از خدمات نظافت

ممکن است با خود فکر کنید که خدمات نظافت منزل بسیار هزینه بر است و برای شما به صرفه تر است که خودتان کارهایتان را انجام دهید. اما این کار برای افرادی که مشغله زیادی در زندگیشان دارد یه موهبت است به دلیل اینکه لازم نیست در میان آن همه شلوغه روزمرگی های خود تایم خالی خود را به جای تفریح و رسیدگی به کارهای مورد علاقه شان به نظافت منزل خود بگذرانند.

مزایای دیگر این کار :

  • خدمات به صورت تخصصی توسط نیروی حرفه ای انجام میشود.

  • در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشود.

  • نیاز به تهیه وسایل مختلف نظافتی نیستید.

  • میتوانید برای خدمات نظافت منزل خود برنامه ریزی کنید.

 خدمات نظافت منزل شامل چه چیزهایی میشود؟

خدمات نظافت منزل شامل خدمات زیادی می شود از جمله :

  • نظافت منزل

  • نظافت محل کار

  • نظافت حیاط و راه پله ها و پارکینگ

  • تمیزکاری تمام وسایل منزل

  • ارائه خدمات بصورت برنامه ریزی شده (روزانه، هفتگی، ماهانه و...)

نتیجه

 شما با استفاده از خدمات نظافت منزل میتوانید برای خودتان تایم زیادی ذخیره کنید تا به کار های مورد علاقه خود برسید. همچنین میتوانید اطمینان حاصل کنید که نظافت منزل شما به دست نیرو های حرفه ای و متخصص انجام میشود. پس همین حالا به سراغ اپلیکیشن مای بانیکس بروید و برای نظافت منزل خود اقدام کنید.

فودکورت کیش

زمین تنیس یا گلف انتظار شما را نمی کشد. به این معنی که یک زمین وسیع باید منتظر شما باشد؛ فودکورت اما بسیار جذاب تر است. وسعتی از غذا منتظر شماست. البته اگر این غذا بتواند سالم و خوشمزه باشد، احتمالا با کورت دیگری برای شما قابل معاوضه نیست. در این مطلب فودکورت کیش و یک قابلیت شگفت انگیز به اسم غذای بیرون بر در کیش معرفی می شود.

 غذای بیرون بر شاید در تهران و به صورت پخش منطقه ای یک مورد عادی باشد. ولی وقتی پای جزیره ی کیش و غذای بیرون بر در کیش وسط است یعنی فودکورت می خواهد حسابی مشتریانش را راضی نگه دارد و موضوع فقط مربوط به مشتریان حضوری نیست. فوت کورت کیش را به راحتی پیدا کنید.

فودکورت کیش

چگونگی سفارش غذای بیرون بر در کیش

افراد در سفر تمایلات متفاوتی دارند. ممکن است آب و هوا یا فضای تفریحی به گونه ای باشد که شما نخواهید حتی برای صرف غذا به داخل یک محیط بسته بروید. غذای بیرون بر در کیش راه حل تمام این خواسته های شماست. پس اگر می خواهید به ساحل دریا یا هر جای دیگر فکرش را بکنید بروید و از غذای بیرون بر در کیش فودلند استفاده کنید. رستوران های زیر مجموعه فودلند همگی سعی در ارائه غذای بیرون بر در کیش به صورت کاملا بسته بندی و بهداشتی دارند. البته مهم است که غذایی که سفارش می دهید، اگر شامل سرو گرم است، سرد به دست شما نرسد. فودکورت کیش به این مورد هم توجه خاصی دارد. در این مورد پیشنهاد من منوی پیتزا و سوخاری بازهم از رستوران چیل اوت است. ماشروم برگر یا پیتزا میکس ژامبون را به عنوان غذای بیرون بر در کیش امتحان کنید. فودلند و سایت foodlandkish.com را به خاطر داشته باشید. گم کردن آدرس و تلفن فودکورت کیش با وجود بزرگی جزیره هم کار سختی است. 

غذای بیرون بر در کیش

فودکورت کیش کجاست؟

فعلا اولین و آخرین فودکورت کیش در بلوار مرجان و نزدیک دانشگاه معروف شیراز قرار دارد. فودکورت کیش قطعا باید بتواند امکاناتی در حد نامش برای شما داشته باشد. اولین چیزی که این نام جلوی چشم من می آورد، یک منوی غذای بزرگ است. منویی که بتواند سلیقه ی من، پدربزرگ من و مهمانی ژاپنی ما را تامین کند. فودکورت کیش انواع اقسام غذاهای ایرانی با برنج درجه یک را در منو قرار داده است. 

فودکورت کیش همچنین از طرف دیگر سلیقه ی جوانتر ها را هم مد نظر قرار داده است. برای دختر کوچک شما یکی از بهترین پیتزاهای جزیره به سرعت روی میز خواهد بود. فودکورت کیش محیطی سرگرم کننده و خانوادگی دارد که شما می توانید به جز صرف غذا، کافی شاپ و سفره خانه هم اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. از نظر من رستوران چیل اوت در فودکورت کیش به خاطر منوی کباب و سالاد هم رژیمی و هم خوشمزه بهترین انتخاب در فودکورت کیش است.

زیبایی با جراحی بینی

جراحی بینی در بیمارانی که سابقه ضربه، شکستگی، مشکل تنفسی (انحراف داخلی) از راه بینی و از لحاظ ظاهری داری قوز بینی، انحراف، ناقرینگی پره های بینی، افتادگی نوک بینی، پهنی نوک بینی و استخوان بینی دارند، توصیه میشود. این عمل در کنار جراحی بلفاروپلاستی (پلک بالا) از پرطرفدار ترین اعمال جراحی هستند. در این مطلب بطور کامل چگونگی عمل رینوپلاستی ، مزایا، معایب، ریکاوری و هر آنچه در مورد این عمل باید بدانید را بیان کردیم. امیدواریم مفید واقع شود.

رینوپلاستی 

جراحی بینی یا رینوپلاستی به طور کلی به دو دسته عمل های ترمیم ساختار و عمل های زیبایی بینی تقسیم می‌شود؛ دسته‌ی اول برای ترمیم شکستگی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات تنفسی استفاده می‌شود ولی دسته‌ی دوم صرفا یک عمل جراحی در راستای زیباتر شدن صورت است؛ به تبع بعضی از افراد به ترکیبی از این دو مورد روی می‌آورند تا به اصطلاح کار را یکسره کنند.

جراحی بینی

مناسب ترین سن جراحی زیبایی بینی

پیش از هر اقدامی در جهت عمل زیبایی بینی باید مطمئن شوید که رشد صفحات استخوانی شما متوقف شده است و دیگر دچار تغییرات ظاهری ناشی از بزرگتر شدن استخوان‌های بینی نخواهید شد. این رشد در افراد مختلف متفاوت است ولی به طور میانگین در دختران تا 17 سالگی و در پسران تا 18 سالگی ادامه خواهد داشت. اگر بخواهید حداکثر زمان ممکن را برای رشد صفحات استخوانی در نظر بگیرید و همچنین به مشکل قانونی(نیاز به حضور قیّم برای افراد زیر 18 سال) برخورد نکنید بهتر است تا بیست و دو یا بیست سه سالگی صبر کنید.

جراحی بینی

تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی

همانطور که از اسم آنها مشخص است، ایراد بینی گوشتی در ضخامت پوست، بزرگی قسمت گوشتی پایین بینی و پهن بودن پره‌های بینی است. در مقابل بینی استخوانی دارای پوستی نازک و غضروف‌های قوز دار است و به اصطلاح زاویه و انحراف غضروف بینی، نیاز به اصلاح دارد؛ معمولا نتیجه عمل بینی های استخوانی بیشتر به چشم اطرافیان می‌آید و تغییرات محسوس‌تر است. 

عمل بینی عروسکی

در اوایل دوران رواج عمل زیبایی بینی، مدل عروسکی شاید تنها و محبوب ترین مدل عمل بینی بود. همه دوست داشتند بینی شان شبیه مدل های معروف بسیار کوچک باشد و نوک آن سر بالا باشد. این مدل عمل زیبایی بینی معایبی داشت که به همین دلیل امروزه کمی از محبوبیت آن کاسته شده است اما هنوز هم این مدل طرفداران خودش را دارد.

عمل بینی به مدل عروسکی به هدف کوچک کردن بینی تا حد امکان انجام می‌شود. در عمل بینی عروسکی پره های بینی جمع می‌شوند و نوک بینی به سمت بالا متمایل می‌شود. همچنین روی پل بینی یک قوس ایجاد می‌شود. با وجود پرطرفدار بودن این مدل باید توجه داشت مدل عروسکی روی تمام انواع بینی قابل اعمال نیست. تنها بینی هایی که از استحکام غضروفی کامل برخوردارند مانند بینی های استخوانی می‌توانند عمل زیبایی بینی عروسکی را انجام دهند.

نکات کلیدی قبل از عمل

  • چنانچه از الکل سیگار یا سایر مواد دخانی استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل آنها را کنار بگذارید.

  • این عمل به اصطلاح ناشتا انجام می‌شود و باید هشت ساعت قبل از انجام عمل چیزی نخورده باشید.

  • لباسی بپوشید که به راحتی و بدون برخورد به بینی شما قابل تعویض باشد.

  • لازم است آقایان ریش و سبیل خود را به طور کامل اصلاح کنند.

  • اگر به هر دلیلی از داروهای رقیق کننده خون مثل بروفن ها و آسپرین استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل اینکار متوقف کنید، چرا که احتمالا حین و بعد از عمل خونریزی خواهید داشت و متوقف کردن این خونریزی زمانی که خون شما به شدت رقیق است کاری نشدنی خواهد بود.

  • جراح معالج خود را در جریان ریز مشکلات سلامتی خود قرار دهید و از او مشورت بگیرید، بخصوص اگر مشکل تنفسی دارید.

جراحی بینی

مراقبت های بعد از عمل

  • بعد از عمل نیز تا دو هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید

  • حضور در استخر، سونا و جکوزی تا دو ماه ممنوع است.

  • به هیچ وجه از دوش آب‌گرم استفاده نکنید.

  • در هنگام خواب، سر خود را در ارتفاع بالاتری نسبت به اعضای بدن قرار دهید تا از جمع شدن خون در سر جلوگیری کنید.

  • هرگونه فشار بدنی برای شما بسیار خطرناک است و می‌تواند موجب خونریزی شود.

  • با توجه به احتمال بروز خونریزی، کمپرس سرد آماده داشته باشید.

  • از تخلیه شدید بینی خودداری کنید.

  • از مصرف مواد غذایی حاوی مقادیر زیاد سدیم مثل محصولات لبنی و کنسرو سبزیجات خودداری کنید

  • تا 72 ساعت بعد از عمل بهتر است از سوپ یا مایعات تغذیه کنید.

قبل و بعد عمل بینی

مشاوره با پزشک

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که میخواهید بینی خود را عمل کنید باید مدارکی مانند آزمایش خون، عکس سی تی اسکن و عکس آتلیه را به پزشک مربوطه نشان دهید. شما میتوانید هر فرمی از بینی که دلتان میخواهد را به پزشک پیشنهاد بدهید. پزشک باتجربه و ماهر، با توجه به نوع بینی شما میتواند پیشنهاد شما را قبول یا رد کند و به شما بهترین مشاوره را بدهد.

قبل از عمل بینی

نکاتی که اشاره کردیم باید قبل از جراحی زیبایی بینی به طور کامل رعایت شود تا عوارض بعد از عمل به حداقل برسد.

بعد از عمل

بعد از عمل زیبایی بینی پزشک جراح با پزشک متخصص بیهوشی مشورت می کند و بعد از یک تا دو ساعت، ‌بیمار را به بخش منتقل میکنند.

ریکاوری

مدتی که طول میکشد تا بینی شما دوباره به حالت سابق برگردد و کبودیها و ورم های شما خوب بشود ریکاوری نام دارد. در ادامه این مقاله به طور کامل در مورد ریکاوری صحبت میکنیم.

روزی که بینی خود را عمل کرده اید باید در خورد و خوراکتون دقت زیادی بکنید. نباید غذاهای سفت بخورید چون استخوان فک و بالای لب را تکان میدهند. از روزی که بینی خود را جراحی میکنید تا چند روز بعد از عمل، باید غذاهای آبکی و نوشیدنی بدون نی مصرف کنید.


جراحی بینی

به خاطر داشته باشید که عوارضی مثل: بی حس شدن بینی، باقی ماندن رد بخیه، خونریزی، باد کردن صورت و حتی از بین رفتن دائمی عصب می‌توانند عوارض طبیعی یک عمل زیبایی بینی باشند اما رعایت حداکثری موارد بالا می‌توانند به شما و همچنین جراح معالج تان در پشت سر گذاشتن بهتر این فاصله‌ی زمانی (6 تا 18 ماهه) و مشاهده‌ی نتیجه نهایی کمک بزرگی کنند.

مجموعه‌ی دکتر تهران بیوتی با گردآوری جمعی از جراحان پلاستیک متخصص و با تجربه، تصمیم گیری را برای شما آسان‌تر کرده و مشورت های لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

با خرید کانسیلر جوان تر شوید

این روزها استفاده از کانسیلر برای رفع نواقص صورت بسیار محبوب شده و تقاضای زیادی در بین مخاطبان دارد.

کانسیلر یک ابزار بسیار مفید آرایشی است که می تواند تاثیرات بسیار مثبتی را روی چهره شما بگذارد. خرید کانسیلر متناسب با پوست صورت باید انجام شود تا بتوان لکه های تیره و ناخوشایند صورت را براحتی پوشش داد.

حتی از کانسیلر استفاده های دیگری مثل پوشش دادن چین و چروک های صورت ، تصحیح کننده آرایش استفاده می شود.

رنگ های متنوعی از کانسیلر در بازار وجود دارد. از رنگ های گرم آن برای بشاش کردن صورت می توان استفاده کرد تا خستگی و رنگ پریدگی را بتوان از بین برد.

در کنار همه ی این کاربردها ، یک محصول فوق العاده از برند روبی سان ارائه شده است که خاصیت جوان سازی پوست را نیز دارد.

خرید کانسیلر مرغوب و جوانساز پوست صورت میتواند بهترین گزینه برای استفاده روزانه باشد.

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا در خرید کانسیلر مرغوب نکته های مهم را فرابگیرید.

خرید کانسیلر جوان کننده

نکات خرید کانسیلر برای پوست چرب

خانم های پوست چرب بهتر است خرید کانسیلر تان از بین مدل های جامد باشد و اگر تمایل به استفاده از کانسیلر مایع دارید باید از فروشنده درخواست کنید که نمونه بدون چربی را به شما دهد. در این موارد باید دقت کنید کلمه free oil روی کالا درج شده باشد.

خرید کانسیلر اشتباه ، اکیدا ممنوع!

همانطور که میدانید پوست با توجه به ویژگی هایی که دارد انواع مختلفی دارد. یک صورت می تواند چرب باشد و صورت دیگر به شدت خشک. 

در نتیجه برندهای آرایشی در تولید لوازم خود سعی کرده اند که به این مسائل توجه داشته باشند و لوازم آرایشی را متناسب با پوست صورت خانم ها تولید کنند. 

اگر شما به دنبال این هستید که پوست صورت سالمی داشته باشید باید در خرید کانسیلر یا دیگر لوازم آرایشی کمی دقت کنید تا متناسب با پوستتان انتخاب کنید.

اولین قدم برای این که بتوانید از بروز چین و چروک زود هنگام جلوگیری کنید بهتر است خرید کانسیلر یا دیگر لوازم آرایشی مربوط به پوست را صحیح انجام دهید.

بیشتر آسیب هایی که خانم ها روی صورت خود احساس می کنند مانند چین و چروک، لکه های قهوه ای همگی به دلیل استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و حتی نامناسب با پوست صورتشان است.


خرید کانسیلر برای پوست چرب


برای خانم هایی که پوست چرب دارند این نکته بسیار مهم است که از مواد آرایشی استفاده کنند که فاقد چربی باشد و بتواند چربی پوست را کنترل کند. استفاده از مواد آرایشی اشتباه باعث بروز جوش ها و آکنه های زیادی روی پوست می شود. 

پوست خشک به چه نوع کانسیلری نیاز دارند؟

خانم هایی که پوست خشک دارند از نمونه های چرب تر استفاده کنند. این افراد باید بیشتر به پوستشان برسند چرا که خشکی زیاد می تواند باعث ایجاد چروک های ریز و در طولانی مدت بیشتر هم می شود. 

خرید کانسیلری که دارای چربی و روغن طبیعی باشد بهترین گزینه انتخاب شماست. برای خرید کانسیلر با این مشخصات باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید.

خرید کانسیلر روبی سان

خرید کانسیلر جوان کننده برند روبی سان

بیشتر استفاده خانم ها از این ابزار آرایشی برای پوشاندن کبودی و سیاهی دور چشم است. خرید کانسیلر را انجام می دهند تا به وسیله آن نازیبایی های این قسمت از صورت را بپوشانند.

ناحیه دور چشم به دلیل نازک بودن پوستش خیلی حساس است و خیلی زود چروک می شود. اگر بتوانید خرید کانسیلر را از بین برندهای معتبر انجام دهید می توانید این تضمین را داشته باشید که به این قسمت از صورتتان هم رسیدگی می شود.

جمع بندی

زمانی که شما برای زیباتر شدن و آرایش کردن از این محصول استفاده می کنید، کانسیلر تاثیر مثبت خود را در نواحی دور چشم شما می گذارد. این محصول عملیات جوانسازی و کلاژن سازی را شروع می کند و در اثر استفاده طولانی مدت شاهد کمتر شدن چروک های ناحیه چشمتان می شوید.

در کرم های دور چشم از ویتامین های A و E استفاده می شود که باعث جوانسازی پوست می شود.

در کانسیلر چوان کننده روبی سان نیز از این ویتامین ها استفاده شده است.

به طور کلی ، روبی سان برندی است که در این محصول آرایش خود تمام ویتامین های لازم و ضروری پوست را به کار گرفته است. 




بایدها و نبایدهای رژ لب جامد دارای سرب

یکی از اعضای صورت که بسیار به چشم میاد ، لب ها است. زدن یک رژ لب زیبا و خوش رنگ روی لب ها ، چهره خانم ها را بسیار زیبا و دلفریب می کند.

رژ لب جامد و رژ لب مایع ابزارهای آرایشی است که خانم ها از آن برای زیبا شدن لب ها استفاده می کنند.

رژ لب جامد برای داشتن یک آرایش حرفه ای و تمیز کاربرد دارد. رنگ های متنوعی دارد و می توانید برای مهمانی ها و مراسم رنگ آرایش و رژلب تان را با لباس و اکسسوری های تان ست کنید. به همین خاطر است که خرید رژ لب جامد در بین خانم ها با بیشترین استقبال روبرو شده است.

از طرفی ، متاسفانه برندهای متقلب آرایشی، نمونه های فیک را روانه بازار کرده اند که استفاده از آن ها می تواند باعث آسیب رساندن به سلامتی بدنتان و لب هایتان شود. 

نمونه های فیک رژ لب جامد دارای سرب است و این سرب می تواند برای سلامتی تان بسیار خطرناک و زمینه ساز بیماری های جدی مانند سرطان شود.

در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما در تشخیص رژ لب جامد اصل از غیر اصل کمک کنیم.

رژ لب جامد دارای سرب

چه رژ لب های جامدی سرب دارد؟

رژ لب جامدی که به مدت زیاد روی لب های شما می ماند و ماندگاری زیادی دارد، به راحتی از روی لب هایتان پاک نمی شود می تواند پوست لب هایتان را خشک کند و به آن آسیب بزند. 

در واقع هر چه میزان ماندگاری رژ لب جامد بیشتر باشد سرب بیشتری دارد. پس فریب شعار رژ لب جامد 24 ساعته را نخورید و سلامت لب هایتان را به خطر نیندازید.

آیا همه رژ لب ها سرب دارد؟

تمام رژ لب ها دارای سرب هستند اما میزان آن متفاوت است. رژ لب هایی که اصل هستند و کیفیت بالایی دارند میزان بسیار کمی سرب در مواد اولیه خود دارند. در مقابل رژ لب های فیک و تقلبی با میزان سرب بالایی که دارد می توانند به پوست لب شما آسیب وارد کند.

 در واقع رژ لب های فیک به میزان غیر استانداردی مواد با هم ترکیب می شوند. اما سرب موجود در رژ لب جامد اصل استاندارد است و به لب هایتان آسیب وارد نمی کند.

رژ لب جامد فیک

سرب موجود در رژ لب جامد چه تاثیری بر سلامتی دارد؟

حتما میدانید که اگر هنگام خوردن و آشامیدن، لب هایتان رژ لب داشته باشد مقداری از رژ لب را میل می کنید. 

حالا در نظر بگیرید که این رژ لب سرب دار باشد. میزان زیادی رژ لب سرب دار وارد سیستم گوارشی شما می شود و از آن طریق جذب بدنتان می شود. 

به همین دلیل است که می گویند رژ لب جامد سرب دار سرطان زاست و می تواند به سلامت کل بدنتان آسیب وارد نماید.

پوست لب های شما یکی از نازک ترین پوست های موجود روی بدن شماست. و اگر مواد بی کیفیت و نامرغوبی روی آن قرار بگیرد خیلی راحت می تواند جذب پوستتان شود و در اثر  استفاده مکرر در طولانی مدت لب هایتان به شدت خشک می شود. ترک های عمیق می خورد و دچار پوست پوست شدن می شود.  

چگونه رژ لب جامد بی کیفیت و تقلبی را تشخیص دهیم؟

رژ لب جامدی که بعد از استفاده روی لب هایتان احساس سنگینی و چسبندگی ایجاد می کند بدانید که کیفیت لازم را ندارد، استاندارد نیست و میزان سرب در آن بیشتر از حد مجاز است. توصیه می کنیم که این نوع رژ لب جامد را کنار بگذارید و از آن استفاده نکنید.

تشخیص رژ لب جامد استاندارد

جمع بندی

میزان سرب موجود در رژ لب جامد اصل کنترل شده است و میزان آن به قدری نیست که به شما صدمه بزند. 

برای خرید لوازم آرایشی همیشه قیمت را ملاک و معیار خرید قرار ندهید. خیلی از خانم ها سلامت لب هایشان را با قیمت خیلی پایینی می فروشند و برای به دست آوردن سلامتی پس از آن هزینه های گزاف زیادی متحمل می شوند.

توصیه می شود که برای خرید رژ لب جامد ، به فروشگاه های معبر مراجعه نمایید و لازام اصل و اورجینال را تهیه کنید.

برای خرید رژ لب جامد اصل می توانید به سایت روبی سان سر بزنید و رژ لب جامد با کیفیت و استاندارد را برای پوست لطیف لب های خود تهیه کنید تا علاوه بر زیبایی ، از سلامتی خود در برابر بیماری های خطرناک محافظت کنید.