Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

عمل بینی فانتزی

با توجه به پیشرفت علم پزشکی ، جراحی بینی انواع مختلفی پیدا کرده. مانند عمل بینی فانتزی نیمه فانتزی و... ولی عمل بینی عروسکی بین تمام مدل های مختلف جراحی ، محبوبیت زیادی کسب کرده.

    تغییر شکل بینی

بینی انسان بسته به زمینه فرهنگی ، ژنتیک و هر گونه آسیب یا شکستگی ، شکل و اندازه های مختلفی به خود می گیرد. برخی از افراد ممکن است از ساختار بخشدار برخوردار شوند زیرا دیگران به شدت خواهان تغییر هستند.

عمل بینی عروسکی

جراحی های بینی بدون جراحی یک گزینه جدید و هیجان انگیز برای مشتریانی است که می خواهند بدون انجام عمل جراحی تهاجمی ، فرم بینی خود را بهبود بخشند. پیشرفت های اخیر در پرکننده های پوستی قابل تزریق ایمن و م andثر و تحقیق در مورد تکنیک های پیشرفته به این معنی است که اکنون می توان از آنها در بینی استفاده کرد:

  • دست اندازها را صاف کنید

  • پل بینی را بالا بیاورید

  • اصلاح انحراف خفیف

  • شکل را اصلاح کرده یا برآمدگی نوک بینی را افزایش دهید

    به دنبال آسیب دیدگی جراحی زیبایی بینی قبلی ، نقص و بی نظمی را اصلاح کنید

زیبایی انتخاب تغییر شکل بینی بدون جراحی این است که روند کار بسیار سریع و تقریباً بدون درد است. بدون خطر بیهوشی عمومی ، تورم طولانی مدت و خونریزی بینی که معمولاً با جراحی زیبایی بینی همراه است ، می توانید در عرض چند دقیقه یک بینی جدید ایجاد کنید.

اثرات این روش بسته به پرکننده های پوستی مورد استفاده 1-2 سال طول خواهد کشید و برای حفظ نتایج به درمان های مکرر نیاز است. برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

متأسفانه ، کسانی که دچار ناهنجاری های اساسی در بینی هستند و کسانی که به دنبال کاهش قابل توجهی در اندازه بینی خود هستند ، کاندید عمل غیرتهاجمی بینی نیستند. برای این مشتریان ، مداخله جراحی ضروری است.

    خطوط بینی به دهان

چین و چروک های بینی ، شاید برجسته ترین نشانه پیری در نظر گرفته شود - این چین هایی است که از کنار بینی به گوشه های دهان منتهی می شود. آنها معمولاً در سنین 30 یا اوایل 40 سالگی ظاهر می شوند و با گذشت سالها وقتی پوست میانی صورت شروع به جمع شدن روی قسمت تحتانی صورت می کند ، این خطوط بیان عمیق تر می شوند تا بیشتر به چشم بیایند.

چین و چروک های بینی ، از جمله اولین نشانه های قابل مشاهده پیری ، از اولین مناطقی است که افراد به دنبال روش های جوان سازی صورت هستند و خوشبختانه برای ما یک درمان سریع و آسان برای بهبود ظاهر وجود دارد. پرکننده های پوستی مستقیماً به داخل چین ها با سوزن های ظریف تزریق می شوند تا پوست از روی چین ها بلند شود و زیر پوست جوان و محکم تری ایجاد شود.

برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

    دهان به چانه

خطوط ریز و چین های عمیق اطراف دهان از جمله مواردی هستند که ما ابتدا متوجه آنها می شویم و همچنین می توانند مواردی باشند که سایر افراد به دلیل تماشای دهان ما هنگام صحبت ، بیشتر متوجه می شوند. پرکننده های پوستی می توانند در بازگرداندن حجم از دست رفته به این قسمت کمک کنند.

عمل بینی عروسکی

Marionette Lines ، که به درستی شبیه دهان عروسک عروسکی است ، خطوطی است که از گوشه دهان به پایین چانه منتهی می شوند و نتیجه طبیعی پوست است که در نهایت با افزایش سن آویزان می شود. این خطوط معمولاً با افراد مسن ارتباط دارند ، بنابراین داشتن هرچه زودتر آنها باعث می شود که پیر قبل از وقت خود پیر شوید.

خوشبختانه ، با این حال ، این خطوط ماریونتی را می توان با پرکننده های پوستی غیر تهاجمی ، ایمن و موثر درمان کرد. در کلینیک لیزر و پوست ما به شما کمک می کنیم تا ساعت را برای یک جوان با ظاهری جوانتر تنظیم کنید.

برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

    خطوط بانی ( bunny line )

خطوط بانی ، چین و چروک هایی در بالای بینی شما هستند که به دلیل بیش فعالی عضلات صورت در کناره های بینی ایجاد می شوند. خوشبختانه با استفاده ماهرانه از تزریق ضد چروک می توان این خطوط را با خیال راحت و سریع نرم و از بین برد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.


نقش سئو در مدیریت اعتبار آنلاین

    با مشاوره سئو ، برای پیشرفتتان برنامه ریزی هدفمند کنید.

قبل از اینکه کسی با شما تجارت کند ، نام شما را گوگل کرده اند. پیوندها و اطلاعاتی که در جستجوی نام شما در چند صفحه اول Google نشان داده می شود همان چیزی است که شرکای بالقوه شما را تصور می کنند. به همین دلیل مدیریت اعتبار آنلاین مهم است.

به گفته اریک اشمیت ، "هویت با ارزش ترین کالا برای شهروندان آینده خواهد بود و در درجه اول به صورت آنلاین وجود خواهد داشت."

بررسی اعتبار آنلاین مثبت دیگر اختیاری نیست. شرکت های موفق مدیریت اعتبار آنلاین (ORM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به مشتریان خود کمک می کنند تا از طریق هماهنگی فعالانه محتوا ، وب سایت ها و صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به نتیجه برسند.

در این مقاله ، من به شما می گویم که چگونه استراتژی محتوای مناسب SEO باعث افزایش اعتبار دیجیتالی شما می شود.

چرا اعتبار آنلاین برای وجود مشاغل شما مهم است

1. مصرف کنندگان به محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد بیشتری دارند

تحقیقات انجام شده توسط TurnTo نشان داد که 99٪ از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید ، محتوای تولید شده توسط کاربر را در نظر می گیرند. در Blue Ocean Global Tech ، ما به طور مداوم از مدیران ، کارآفرینان و حقوقدانانی ایمیل می گیریم که خیلی دیر متوجه شده اند که چگونه یک نظر یا پیوند منفی بر درآمد و نتیجه نهایی آنها تأثیر منفی می گذارد.

2. اعتبار آنلاین شما نیز بر روی آفلاین تجارت شما تأثیر می گذارد

بله ، این مهم است. مراجعان احتمالی قبل از ورود به مکان فیزیکی ، در مورد یک رستوران تحقیق می کنند تا چیز واقعی را تجربه کنند. طبق تحقیقات نظرسنجی مصرف کنندگان BrightLocal ، 82٪ از مصرف کنندگان قبل از رزرو وقت ملاقات ، بررسی آنلاین برای مشاغل محلی را مطالعه می کنند.

3. استعدادها فقط با مشاغلی کار می کنند که شهرت زیادی داشته باشد

مشاغل ممکن است شهرت آنلاین خود را از نقطه نظر جذب مشتری ببینند. با این حال ، حضور دیجیتالی تقریباً همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله درک کارمندان بالقوه.

چگونه می توان با استفاده از تلاش های SEO ، اعتبار آنلاین خود را افزایش داد

1. محتوا را برای یک کمپین موفق ORM بهینه کنید

مردم تحت تأثیر مطالبی که درباره شما می خوانند قرار می گیرند. این جایی است که لازم است اطمینان حاصل شود که محتوای مثبت برای نام یا کلمات کلیدی نام تجاری شما بالاتر است.

بنابراین ، تفاوت بین SEO و ORM چیست؟ از آنجا که برجسته سازی محتوای مثبت شما به تنهایی تضمین نمی کند که مشتریان یا شرکای بالقوه شما نمایندگی ترین اطلاعات را مشاهده می کنند ، شما برای رتبه بندی و مشخص کردن نقاط قوت برند خود به سئو موثر نیاز دارید. انتشار مداوم محتوا بدون اجرای تاکتیک های م SEOثر SEO یک روش معمول است که ما از آن به عنوان "اسپری و دعا" یاد می کنیم.

بخاطر داشته باشید که موفق ترین کمپین های مدیریت شهرت مقالات ، فیلم ها ، وبلاگ ها و وب سایت های خاصی را که تخصص شما را برجسته می کنند رتبه بندی می کنند.

یک استراتژی م SEOثر در زمینه SEO زمینه های زیر را به دست می آورد:

 

    صفحات وب سایت خود را بهینه کنید تا در بالای SERP ها ظاهر شود و برای عبارات کلمه کلیدی مورد نظر رتبه بندی کنید.

    نمایه های اجتماعی واقعی خود را نشان دهنده نام شرکت یا نام تجاری خود کنید.

    صفحات وب سایت بررسی شده توسط شخص میزبان شرکت و شخص ثالث را بهینه کنید تا وقتی یک شخص علاقه مند Googles "نام تجاری شما + را بازبینی می کند" در Google ظاهر شود.

    بر موتورهای جستجو تأثیر بگذارید تا محتوای مثبت برجسته شود و همزمان محتوای منفی یا غیرمرتبط را فراتر از صفحه سوم یا چهارم فشار دهید.

2. نحوه بهینه سازی محتوا برای کشف بهتر در اینترنت

2a انواع محتوا برای بهینه سازی نتایج بهینه

چه نوع محتوایی برای نتایج بهینه بهتر بهینه می شود؟ نوشتن معتبر و مختصر لینک های وب سایت های معتبر را به خود جلب می کند. به طور طبیعی ، بهینه سازی این دارایی های دیجیتالی شما را از محتوای افتراآمیز منزوی می کند و پیوندهای منفی یا اشتباه را سرکوب می کند. در زیر چندین نمونه از محتوای متمرکز SEO آورده شده است.

منابع

Analytics راهنمای نهایی ایجاد پیوند انجمن در سال 2020

5 اشتباه برتر سئو در Analytics

بهبود SEO و روابط توسعه دهنده

تجزیه و تحلیل نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا به صورت آنلاین

    یک راهنما یا مقاله آموزشی: راهنماها مطالبی هستند که خواننده را در روند درک یک موضوع هدایت می کند. ایجاد راهنماها ممکن است دشوارتر باشد اما در طول زمان برای عبارات کلیدی رتبه بالاتری خواهند داشت. آنها به راحتی بک لینک می گیرند.

    بررسی ویدئویی محصول / شرکت / صنعت شما: طبق مطالعه ای که توسط Forrester Research انجام شده ، 50 برابر بیشتر از متن ساده ، ویدیو برای دستیابی به رتبه صفحه ارگانیک است. با استفاده از محتوای ویدئویی ، می توانید به راحتی محتوای مثبت را برای عبارات هدفمند رتبه بندی کنید. علاوه بر این ، بهترین حمله دفاع قدرتمند است. دارایی های دیجیتال ویدئویی معتبر ، مارک شما را در برابر پست های مخرب یا افتراآمیز آینده ، ناشناس یا غیر تلقیح می کنند.

    استفاده از فیلم های توصیفی مشتری برای سئو و مدیریت اعتبار آنلاین

    Whitepapers: انتشار یک مقاله سفید با محتوای اصلی یک استراتژی کاملاً پذیرفته شده برای تأثیر مثبت بر نتایج جستجو است. مشابه to یک راهنمای عملی ، مقاله سفید می تواند پیش بینی های عمیق و استدلال های توسعه یافته را ارائه دهد ، که بیشتر شما را به عنوان یک مرجع معتبر معرفی می کند.

    وب سایتی که نام شما را با یک صفحه مطبوعاتی نشان می دهد: اگر قبلاً وب سایتی با نام خود ندارید ، زمان آن است که باید یک وب سایت ایجاد کنید. این دارایی دیجیتال سنگ بنای اصلی را با محتوای غنی از SEO در مورد خود و نام تجاری خود تغذیه کنید. با پایان در ذهن خود شروع کنید تا در نهایت به صورت ارگانیک در چندین کلمه کلیدی رتبه بندی شوید. حتی اگر کسی بخواهد با فناوری Global Ocean Blue تجارت کند ، چه از طریق ارجاع ، تماس با ایمیل یا تماس تلفنی مستقیم از طرف من ، من اغلب "Sameer Somal" را در گوگل قرار می دهم زیرا من مدیر عامل شرکت هستم. سرمایه گذاری زمان برای ایجاد SameerSomal.com ، سود و اعتبار مداوم را پرداخت می کند. چشم اندازها و دوستان جدید اغلب از من بخاطر آن وب سایت تشکر می کنند زیرا آنها قادر به خواندن مطالب زیادی در مورد من در یک مکان بودند.

    یک صفحه نویسنده یا یک صفحه مارک در یک نشریه معتبر: انتشارات و سایت هایی مانند ویکی پدیا ، فوربس ، کارآفرین و Inc.com اغلب در صفحه یک برای نام شما در نتایج جستجو رتبه بندی می کنند. افراد می توانند در Inc.com خطوط نویسنده داشته باشند در حالی که شرکت ها می توانند در لیست Inc. 5000 ذکر شوند. از آنجا که این وب سایت های دارای دامنه بالا به شما اجازه می دهند بیوگرافی خود را در صفحه نویسنده خود داشته باشید ، گزینه های جذابی برای محتوای غلیظ SEO هستند.

مزایای جستجوگرها از داشتن یک صفحه بیوگرافی نویسنده در سایت های معتبر برای مدیریت اعتبار آنلاین

2b امتیازاتی برای دستیابی به کشف محتوای بالاتر

اهداف خود را با ایجاد محتوای معتبر SEO برای پشتیبانی بهتر از کمپین مدیریت اعتبار آنلاین خود مرتبط کنید. در حالی که محتوای سرشار از SEO از نظر رتبه بندی مطلوبی در گوگل قرار دارد ، این معیارها را در نظر بگیرید تا نتایج قابل اندازه گیری داشته باشید:

    هدف برای عمق: شما می خواهید محتوای شما تا آنجا که ممکن است عمیق باشد ، به خوانندگان خود تمام اطلاعات خلاصه لازم را که می خواهند در یک صفحه ارائه دهند. نکات اصلی را با محتوای مفصل که شامل جزئیات فنی و مراحل اقدام برای پیاده سازی است ، اضافه کنید. الگوریتم Google عمق را درک کرده و متعاقباً مطالب جامع را برای کلمات کلیدی هدف بالاتر قرار می دهد.

    پیوند به منابع معتبر: با محتوای عمیق ، متوجه خواهید شد که ادعاهایی می کنید که باید توسط منابع پشتیبانی شوند. بیشتر ، هنگام تلاش برای جذب خوانندگان به طرف خود ، اطمینان حاصل کنید که از منابع معتبر به اطلاعات و داده های خود ارجاع داده می شوید.

    محتوای خود را به قالب های قابل هضم تقسیم کنید: شما نمی خواهید محتوای شما کم شود و رها شود زیرا خواندن آن دشوار است. گذشته از اینکه محتوای عمیق سئو به شما کمک می کند تا بر نتایج جستجو مسلط شوید ، این فرصتی است که تمام جنبه های مثبت خود را در ذهن خوانندگان خود جای دهید ، و به شما کمک می کند تا بار دیگر اعتماد آنها را جلب کنید.

3- جایی که مارک ها هنگام بهینه سازی محتوا برای افزایش اعتبار باید به آن تمرکز کنند

برای اطمینان از عملکرد خوب محتوای خود ، اطمینان حاصل کنید که آنها را در وب سایت های دارای قدرت بالا منتشر می کنید. این برای هر دو محتوای تصویری و محتوای مبتنی بر متن است.

برای محتوای میزبانی شده در وب سایت شخصی یا شرکتی خود ، اطمینان حاصل کنید که تمام خصوصیات وب سایت شما بهینه و نگهداری شده و ماهانه افزونه ها را به روز کنید. اگر کاربران به وب سایتی بازگردند که عملکردی یا پاسخگو نباشد ، کمپین های سئو و شهرت نتایج نسبتاً کمی دارند. علاوه بر این ، اگر تعمیر و نگهداری منظم فنی را در وب سایت خود انجام ندهید ، فرصت های بنیادی برای رتبه بندی در Google و دستیابی به افرادی که خواهان کمک شما هستند ، از دست می روند.

پس از بهینه سازی وب سایت خود برای عملکرد عالی در نتایج جستجو ، باید کمپین اعتبار خود را نیز ارتقا دهید و محتوای بهترین عملکرد را تبلیغ کنید. مرحله بعدی شناسایی منابع محتوای ستون مثبت است.

3a شناسایی محتوای مثبت - بهترین روش ها

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نه تنها محتوای غنی از SEO ایجاد می کنید بلکه در واقع تلاش بهینه خود را برای تبلیغ نوع محتوایی که نقاط قوت شما را برجسته می کند ، انجام می دهید. برای شناسایی محتوای مثبت که می تواند به نفع تصویر برند شما باشد ، این نقاط عطف را که ممکن است نادیده بگیرید در نظر بگیرید:

    آرزوهای تبریک هنگام انتشار - مانند اتمام یک موفقیت موفق ، دریافت جایزه ، رسیدن به یک نقطه عطف جدید در صنعت ، معرفی شدن در یک نشریه مهم و غیره.

    تحقق یک هدف شخصی را جشن بگیرید - مانند رسیدن به هدف کاهش وزن ، تکمیل کتابی که روی آن کار کرده اید ، استخدام آن کارمند ستاره ای که همیشه آرزو داشتید با آن کار کنید و دیگران.

    مستند یک هدف مشارکت - آیا برند شما همیشه آرزو داشته است که با مارک دیگری کار کند ، و آیا شما همیشه در مورد این موضوع صریح صحبت کرده اید؟ چنین محتواهایی می تواند با اعتبار سنجی از SEO در مورد اعتبار برند شما تقویت کند.

    فرایندی را که برای دستیابی به یک هدف بزرگ لازم بود مستند کرد - تکمیل دفتر مرکزی یا مجموعه اصلی شما در این دسته قرار می گیرد ، همچنین محتوایی که روند توسعه محصول شاخص شما را از ابتدا تا انتها طی می کند مستند می کند.

 

4. چگونهاستفاده از رتبه بندی جستجوی تصویر برای افزایش تلاش های شهرت آنلاین

 

بازرگانان اغلب در تلاشهای ORM از تصاویر چشم پوشی می کنند زیرا تصور می شود که درجه بندی تصاویر دشوار است. تصاویر هنوز فرصت های زیادی را برای ادعای کلمات کلیدی مارکدار شما ، ایجاد پیوندهای معتبر و ایجاد اعتبار بالا در موتورهای جستجو فراهم می کنند.

این را در نظر بگیرید: چرا بیشتر اوقات ، هنگامی که از نام یک فرد مشهور در Google پرس و جو می کنید ، تصاویر آنها معمولاً در بالای نتایج قرار می گیرند؟ و تصاویر غالباً در منطقه Knowledge Graph برای نام های مشهوری مانند افراد مشهور ، مارک ها یا مقصد محبوب محبوب هستند.

در زیر برخی از تکنیک های استفاده از تصاویر برای تسلط بر نتایج جستجو برای مبارزات آنلاین اعتبار خود را مشاهده کنید.

 4a برچسب ها و کلمات کلیدی alt را بهینه کنید

برچسب های Alt در تصاویر رشته هایی از متن متصل به یکدیگر است که به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا درک کنند که یک تصویر چیست. هنگام افزودن تصاویر به محتوای خود ، همیشه کلمات کلیدی مارکدار خود را در قسمت متن متن تصاویر قرار دهید. برای موثرترین نتایج ، متون را با اضافه کردن علامت زیرین "_" بعد از هر رشته متن ، به یکدیگر متصل نگه دارید. بنابراین ، بگویید که می خواستم تصویری از خودم در محتوا اضافه کنم ، من متن زیر را به قسمت متن alt اضافه می کنم: "Sameer_Somal_CEO_ ofBlue_Ocean_Global_Tech" ، به جای اینکه فقط متن تصادفی را در آن بگنجانم یا فقط نامم را به سختی به آن اضافه کنم.

4b نام تصویر را به نام کلمات کلیدی مارک دار بگذارید

اگر به عنوان بخشی از محتوای SEO خود تصویری را در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، اگر چنین تصاویری را با متن های تصادفی ذخیره می کنید یا در برخی سناریوها با شماره ، فرصت رتبه بندی کلمات کلیدی را از دست خواهید داد. در عوض ، از کلمات کلیدی مارکی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، به عنوان نام تصاویر استفاده کنید. این بدان معناست که شما باید مقصد فایل تصویر را در حافظه محلی خود - یعنی رایانه یا هارد دیسک خود - قرار دهید و نام تصویر را به کلمه کلیدی مارکی که می خواهید برای آن رتبه بندی کند تغییر دهید. مجدداً می توانید از روش برچسب های alt برای بهینه سازی آن با پیوند دادن متن به یکدیگر استفاده کنید.

سئو اینجا متشکل از تیمی جوان و متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ است که می تواند بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد. تیم تولید کننده محتوا، تیم طراح سایت و کارشناسان سئو می توانند پروژه را به صورت کامل برای شما آماده کنند.

 

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی که معمولاً تحت عنوان عمل جراحی بینی شناخته می شود ، جراحی برای تغییر شکل بینی با اصلاح استخوان یا غضروف است. جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین انواع جراحی های پلاستیک است.

دلایل جراحی زیبایی بینی

افراد برای ترمیم بینی خود پس از جراحت ، اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص مادرزادی یا از اینکه از ظاهر بینی خود راضی نیستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند.

تغییرات احتمالی که جراح می تواند از طریق جراحی زیبایی بینی در بینی شما ایجاد کند شامل موارد زیر است:

  •     تغییر در اندازه
  •     تغییر در زاویه
  •     صاف کردن پل
  •     تغییر شکل نوک
  •     باریک شدن سوراخ های بینی

اگر جراحی زیبایی بینی شما به جای بهبود وضعیت سلامتی در حال انجام است ، باید تا رشد کامل استخوان بینی صبر کنید. برای دختران ، این سن در حدود 15 سالگی است. پسران ممکن است تا زمانی که کمی بزرگتر شوند نیز در حال رشد هستند. با این حال ، اگر به دلیل اختلال در تنفس تحت عمل جراحی قرار دارید ، می توان عمل زیبایی بینی را در سنین پایین انجام داد.

خطرات جراحی زیبایی بینی

تمام جراحی ها برخی از خطرات را شامل می شود ، از جمله عفونت ، خونریزی یا واکنش بد به بیهوشی. جراحی زیبایی بینی همچنین ممکن است خطر ابتلا به موارد زیر را افزایش دهد:

  •     مشکلات تنفسی
  •     خون دماغ شدن
  •     یک بینی بی حس
  •     بینی نامتقارن
  •     جای زخم

گاهی اوقات ، بیماران از جراحی خود راضی نیستند. اگر می خواهید جراحی دوم انجام دهید ، باید قبل از جراحی مجدد صبر کنید تا بینی شما خوب شود. این ممکن است یک سال طول بکشد.

آماده شدن برای جراحی زیبایی بینی

ابتدا باید با جراح خود ملاقات کنید و در مورد اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید بحث کنید. درمورد اینکه چرا می خواهید جراحی انجام دهید و امیدوارید با انجام آن جراحی انجام دهید ، صحبت خواهید کرد.

جراح سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و از شما در مورد هرگونه داروی فعلی و شرایط پزشکی از شما س askال می کند. اگر به هموفیلی مبتلا هستید ، اختلالی که باعث خونریزی بیش از حد می شود ، جراح احتمالاً هر نوع عمل جراحی انتخابی را به شما توصیه می کند.

جراح شما یک معاینه بدنی انجام می دهد ، و از نزدیک به پوست داخل و خارج بینی شما نگاه می کند تا مشخص کند چه نوع تغییراتی می تواند ایجاد شود. جراح شما ممکن است آزمایش خون یا آزمایش های آزمایشگاهی دیگر را سفارش دهد.

جراح شما همچنین بررسی خواهد کرد که آیا باید همزمان عمل جراحی دیگری انجام شود یا خیر. به عنوان مثال ، برخی افراد همزمان با جراحی زیبایی بینی ، بزرگ شدن چانه را نیز انجام می دهند ، روشی برای تعریف بهتر چانه شما.

این مشاوره همچنین شامل عکسبرداری از بینی شما از زوایای مختلف است. این عکسها برای ارزیابی نتایج طولانی مدت جراحی استفاده می شود و ممکن است در حین جراحی به آنها مراجعه شود.

اطمینان حاصل کنید که هزینه های جراحی خود را درک کرده اید. اگر جراحی زیبایی بینی شما به دلایل زیبایی انجام شود ، کمتر تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

شما باید از مسکن های حاوی ایبوپروفن یا آسپرین به مدت دو هفته قبل و دو هفته بعد از جراحی خودداری کنید. این داروها روند لخته شدن خون را کند می کنند و می توانند خونریزی بیشتری داشته باشند. به جراح خود اطلاع دهید که چه داروها و مکمل هایی را مصرف می کنید ، بنابراین می تواند در مورد ادامه یا عدم ادامه آنها به شما مشاوره دهد.

افراد سیگاری در ترمیم جراحی زیبایی بینی مشکل بیشتری دارند ، زیرا سیگار روند بهبودی را کند می کند. نیکوتین رگ های خونی شما را منقبض می کند ، در نتیجه اکسیژن و خون کمتری به بافت های در حال بهبود می رسد. ترک سیگار قبل و بعد از جراحی می تواند به روند بهبودی کمک کند.

روش جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی را می توان در بیمارستان ، مطب پزشک یا یک مرکز جراحی سرپایی انجام داد. پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده می کند. اگر این یک روش ساده باشد ، بی حسی موضعی در بینی خود انجام می دهید که صورت شما را نیز بی حس می کند. همچنین ممکن است از طریق خط IV داروهایی را بدست آورید که شما را بزرگ می کند ، اما هنوز بیدار خواهید بود.

با بیهوشی عمومی ، دارویی را استنشاق می کنید یا از طریق IV تزریق می کنید که بیهوش می شود. به کودکان معمولاً بیهوشی عمومی داده می شود.

بعد از بی حس شدن یا بیهوش شدن ، جراح بین یا داخل سوراخ های بینی شما بریدگی ایجاد می کند. آنها پوست شما را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و سپس شروع به تغییر شکل می کنند. اگر بینی جدید شما به مقدار کمی غضروف اضافی احتیاج داشته باشد ، ممکن است پزشک مقداری از گوش شما یا در اعماق بینی شما برداشته شود. در صورت نیاز بیشتر ، ممکن است پیوند یا پیوند استخوان دریافت کنید. پیوند استخوان استخوان اضافی است که به استخوان بینی اضافه می شود.

این روش معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد. اگر جراحی پیچیده باشد ، ممکن است بیشتر طول بکشد.

بهبودی از جراحی زیبایی بینی

پس از جراحی ، پزشک ممکن است یک آتل پلاستیکی یا فلزی بر روی بینی شما قرار دهد. آتل به بینی شما کمک می کند تا شکل خوب خود را حفظ کند در حالی که بهبود می یابد. آنها همچنین ممکن است بسته های بینی یا آتل را در داخل سوراخ های بینی شما قرار دهند تا سپتوم شما ، که بخشی از بینی شما بین سوراخ های بینی است ، تثبیت شود.

حداقل چند ساعت پس از جراحی در اتاق ریکاوری تحت نظر خواهید بود. اگر همه چیز خوب باشد ، همان روز دیرتر آنجا را ترک خواهید کرد. شما به شخصی احتیاج دارید که شما را به خانه برساند زیرا بیهوشی همچنان بر شما تأثیر می گذارد. اگر این یک روش پیچیده باشد ، ممکن است مجبور شوید یک یا دو روز در بیمارستان بمانید.

برای کاهش خونریزی و تورم ، باید استراحت کنیدسر خود را بالاتر از سینه خود قرار دهید. اگر بینی شما متورم یا پنبه باشد ، ممکن است احساس گرفتگی کنید. معمولاً افراد باید تا یک هفته پس از جراحی آتل و پانسمان را در محل خود بگذارند. ممکن است بخیه های قابل جذب داشته باشید ، به این معنی که آنها حل می شوند و نیازی به برداشتن ندارند. اگر بخیه ها قابل جذب نیستند ، باید یک هفته پس از جراحی دوباره به پزشک مراجعه کنید تا بخیه ها خارج شود.

کمبود حافظه ، اختلال در قضاوت و زمان واکنش کم از عوارض رایج داروهای مورد استفاده برای جراحی است. در صورت امکان ، دوست اول یا اقوام خود را شب اول با شما بماند.

برای چند روز پس از جراحی ، ممکن است تخلیه و خونریزی داشته باشید. قطره قطره ای که نوعی گاز است که در زیر بینی شما چسبیده است ، می تواند خون و مخاط را جذب کند. پزشک به شما می گوید که چند بار می توانید قطره قطره را تغییر دهید.

ممکن است دچار سردرد شوید ، صورت شما احساس پف کرده و ممکن است پزشک داروهای ضد درد را برای شما تجویز کند.

دکتر شما ممکن است به شما بگوید تا چند هفته پس از جراحی از موارد زیر اجتناب کنید:

  •     دویدن و سایر فعالیتهای بدنی سنگین
  •     شنا کردن
  •     فین کردن
  •     جویدن بیش از حد
  •     خندیدن ، لبخند زدن یا سایر حالات صورت که به حرکت زیادی احتیاج دارند
  •     کشیدن لباس روی سر شما
  •     استراحت عینک روی بینی
  •     مسواک زدن شدید

.

جراحی زیبایی بینی می تواند ناحیه اطراف چشم شما را تحت تأثیر قرار دهد و ممکن است برای چند هفته بی حسی ، تورم یا تغییر رنگ در اطراف پلک های خود داشته باشید. در موارد نادر ، این می تواند به مدت شش ماه طول بکشد ، و تورم جزئی می تواند حتی بیشتر طول بکشد. برای کاهش تغییر رنگ و تورم می توانید از کمپرس سرد یا کمپرس یخ استفاده کنید.

مراقبت های پیگیری بعد از جراحی زیبایی بینی مهم است. قرار ملاقات خود را حفظ کرده و دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران است.


قبل از خرید دامنه اینترنتی این مطلب را بخوانید

دامنه اینترنتی سایت اولین چیزی است که برای راه اندازی یک سایت به آن نیاز دارید و باید به آن توجه کنید. فرض کنید می خواهید همین الان یک سایت راه اندازی کنید. چقدر درباره دامنه های اینترنتی مختلف اطلاعات دارید؟ آیا می دانید باید برای فعالیت خودتان کدام دامنه را انتخاب کنید؟ می دانید برای خرید دامنه اینترنتی باید از کجا اقدام کرد؟ اگر پاسخ این سوال ها را نمی دانید یا از جواب خود مطمئن نیستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مراحل ثبت و خرید دامنه را توضیح می دهیم و بعد از آن به نام دامنه خواهیم پرداخت. نامی که با خرید آن در واقع برای یک دوره ی چندساله به مالکیت و اشغال شما در می آید. نام دامنه اینترنتی در سراسر فعالیت های شما اثر گذار خواهد بود.

دامنه اینترنتی

مواردی که در خرید دامنه اینترنتی باید به آن ها توجه کنید

از ویژگی های یک خرید دامنه خوب این است که کاربر شما بتواند بدون هیچ مشکل و دردسری آن را پیدا کند و او را ترغیب نماید تا به جای اینکه به رقیب شما مراجعه نماید به سایت شما رجوع کند و بتواند نام سایت دامنه شما را به راحتی به خاطر بسپارد.

نام دیگر دامنه، دامین می باشد. شما برای خرید دامنه اینترنتی مد نظر خود باید به نکات زیر توجه نمایید و بر اساس نکات زیر اقدام به خرید دامنه اینترنتی خود نیز نمایید:

اولین و اساسی ترین نکته در انتخاب نام دامنه این می باشد که نامی که قصد خرید آن را دارید باید حتما مشابه یک برند و سایر مشاغل نباشد، زیرا در صورت رعایت نکردن این نکته در هنگام سئو و بهینه سازی قطعا به مشکل بر خواهید خورد و حتی امکان دارد به خاطر مسائل برندینگ، دومین شما توقیف شود.

نام دامنه باید برای اینکه بتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد بسیار کوتاه باشد، پس تا جایی که امکان دارد نام دومین خود را خلاصه کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم باید نام دامنه اینترنتی را بتوان به راحتی تلفظ کرد و همینطور قابل حفظ کردن باشد، تا کاربران به دردسر نیفتد و کاربران سایت شما را به رقیبانتان ترجیح دهند.

تا جایی که امکان دارد نام فیلدی که در آن فعالیت دارید را بتوان در دومین خود جای دهد.

نکته مهم دیگر این می باشد که تا جایی که امکان دارد در نام دامنه خود از خط تیره ( دش یا فاصله ) استفاده نکنید.

خرید دامنه اینترنتی

بعد از این که نامی دلخواه برای دامنه اینترنتی خود بر اساس نکات بالا انتخاب کردید حال باید پسوندی مناسب برای خرید دامنه خود برگزینید.

پسوند های بسیار زیادی برای ثبت دامنه اینترنتی وجود دارد که شما باید براساس زمینه ای که در آن فعالیت دارید و کاری که انجام می دهید یکی از این پسوند ها را انتخاب کنید. ما در ادامه برخی از معروف ترین پیوند ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پسوندهای کشوری در خرید دامنه اینترنتی

  :Co.ir این پسوند برای شرکت هایی که مدارک احراز هویت دارند و ثبت شرکت های رسمی که در قالب سهامی خاص، عام، مسئولیت محدود و تضامنی می باشند استفاده می شود.

ایران : این نوع پسوند برای سایت هایی که به طور کامل به زبان فارسی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد اما نکته قابل توجه نسبت به این پسوند این می باشد که متاسفانه با هر نوع مرورگری قابلیت دسترسی نخواهند داشت.

:Net.ir پسوند net.ir فقط برای شرکت هایی که اینترنت رسمی را در ایران ارائه می دهند، می باشد.

شما می توانید برای مشاهده انواع دامنه اینترنتی و خرید آن ها به سایت نام مراجعه کنید.

 

احراز هویت آنلاین و معرفی کاربردی ترین سامانه آن

احراز هویت آنلاین کاربران همیشه یکی از بزرگترین چالش ها در فضای مجازی و به خصوص برای پلتفرم های آنلاین بوده است. اطمینان از وارد کردن اطلاعات به شکل صادقانه و ورود ایمن کاربر به درگاه ها جزو مسائل مهمی است که احراز هویت آنلاین را با اهمیت کرده است.

سامانه احراز هویت امتا (احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی) در شرایطی طراحی شده است که کسب و کارهای آنلاین روز به روز گسترش پیدا کرده اند و بر کاربران اینترنت افزوده شده است. در این مقاله قصد داریم درباره احراز هویت آنلاین و به خصوص این سامانه و کاربردهای آن با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

درباره سامانه احراز هویت امتا چه می دانید؟

این سامانه نخستین بار برای شرکت های سایپا و ایران خودرو طراحی شد تا فرایند احراز هویت آنلاین کاربرانی که برای پیش فروش ماشین ثبت نام کرده اند انجام بگیرد؛ اما در حال حاضر شرکت ها و کسب و کار های الکترونیکی دیگر نیز می توانند از این سامانه برای احراز هویت استفاده کنند.

احراز هویت آنلاین

روند کار این سامانه به این صورت است که اطلاعات هویتی، مکانی، تماسی و اعتباری کاربران را از طریق پایگاه های اطلاعاتی حاکمیت به طور آنلاین می گیرد و به هر کدام از کاربران یک حساب کاربری منحصر به فرد اعطا می کند.

فواید سامانه احراز هویت امتا

این سامانه نه تنها برای صاحبان کسب و کارها مفید است بلکه برای مشتریان نیز فواید زیادی دارد. کاربران دیگر نیازی نیست برای ثبت نام در سایت های گوناگون، نام کاربری و رمزهای عبور مختلف را به ذهن بسپارند و می توانند سطح دسترسی کسب و کارها را به اطلاعات شخصی شان کنترل کنند.

صاحبان مشاغل اینترنتی نیز از سامانه احراز هویت امتا می توانند برای احراز هویت آنلاین کاربران استفاده کنند بدون اینکه با مشکلات و محدودیت ها رو به رو شوند. این سامانه هزینه های کسب و کارها را به شدت کاهش داده و با استفاده از امضای الکترونیکی و احراز هویت توسط کارت بانکی فضای امنی را برای همه ایجاد نموده است.

سوالات متداول درباره احراز هویت امتا

نحوه اتصال کسب و کارهایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند به سامانه احراز هویت امتا چگونه است؟

مشاغلی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند می توانند از طریق پنل اینماد خود به کلیدهای دسترسی این سامانه دست پیدا کنند. سپس از طریق آزمایشگاه ها تست های اولیه بدهند.

نحوه اتصال کسب و کارهای بدون نماد اعتماد الکترونیکی به سامانه احراز هویت امتا

مشاغلی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند باید به صورت کتبی درخواست اتصال خود به سامانه امتا را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال کنند و اگر تایید شد به دنبال کسب کلیدهای دسترسی این سامانه باشند. سپس همانند مورد قبل، باید تست های اولیه شان را بدهند.

 سامانه احراز هویت امتا

آیا تمام کسب و کارهای اینترنتی می توانند از سامانه احراز هویت امتا استفاده کنند؟

بستگی به تایید صلاحیت صنفی، سوابق کارها و اطلاعات مربوط به اعتبار مالی دارد. به طور کلی کسب و کارهای اینترنتی بسته به نوع محصول و خدماتشان، سطوح دسترسی خود به اطلاعات مشتریان را اعلام کنند و در صورت تایید می توانند از این سامانه برای احراز هویت آنلاین استفاده کنند.

نتیجه گیری

اگر شما هم صاحب یک پلتفرم آنلاین هستید و میخواهید احراز هویت آنلاین کاربران تان را انجام دهید، بهترین راه برای شما استفاده از سامانه احراز هویت امتا است. برای اطلاعات بیشتر درباره این سامانه می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.