Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

چه ویژگی‌هایی در انتخاب کرکره برقی با کیفیت مهم هستند؟

در سرتاسر جهان استفاده از اقسام متنوع درب‌های اتوماتیک از جمله انواع مختلف کرکره برقی با کیفیت یکی از ضروری‌ترین ملزومات افزایش حفاظت از مبادی حساس و محدود نمودن تردد در آنان است. خوشبختانه این نیاز به خوبی در این تجهیزات مرتفع گردیده، به حدی که بسیاری از افراد خواهان تجاری‌سازی هر چه گسترده‌تر و حتی استفاده از کرکره برقی با کیفیت برای درب پارکینگ و یا چهارچوب‌های منازل شده‌اند. در این بین کشور ما نیز مصون از تحولات تکنولوژیک بین‌المللی نماده و استفاده از این نوع ماشین‌آلات به گونه‌ای در میان مصرف‌کنندگان گسترش یافته که عرضه‌ی کرکره برقی با کیفیت و نصب آن به یکی از مشاغل بسیار درآمدزا و پرمتقاضی مبدل شده است. همچنین، دیگر کمتر کسی را می‌توان یافت که بتواند از چنین امکاناتی چشم‌پوشی کرده و از مدل‌های غیر موتوریزه‌ی دمده استفاده کند که تکنولوژی آن نهایتاً متعلق به نیمه‌ی اول قرن پیشین است.

کرکره برقی با کیفیت

آیا شما نیز در نظر دارید با انتخاب بهترین نوع کرکره برقی با کیفیت تضمین شده از سوی تأمین‌کننده از مزایای این ماشین‌آلات منتفع شوید؟ در این یادداشت سعی خواهم کرد به مهم‌ترین مؤلفه‌های اثرگذار در این مبحث پرداخته و شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنم.

در بحث نصب کرکره برقی، در صورتی که پیش از تصمیم به این امر، شما از کرکره‌ی دیگری استفاده کرده باشید، در محل نصب مسیری برای حرکت کرکره موسوم به ریل تعبیه شده است. این ریل‌ها معمولاً از جنس فلزاتی مانند آلومینیوم و یا آهن (به بیان بهتر، فولاد) ساخته می‌شوند و در برخی پروژه‌ها نیاز به بهسازی دارند. ناگفته پیداست که در یک کرکره برقی با کیفیت، استفاده از آلومینیوم به آهن ترجیح دارد. یراق‌الات دیگری نیز ممکن است از سوی ارائه‌دهنده‌ی خدمات کرکره برقی برای شما در نظر گرفته شوند که در تمامی آنها معمولاً همین شرایط جاری است.

کرکره برقی با کیفیت

انتخاب بین آلومینیوم یا فولاد تنها به این باب محدود نیست و شما در انتخاب نوع و مدل تیغه‌ی کرکره برقی با کیفیت دلخواه خود نیز با آن دست به گریبان خواهید بود. بر خلاف موضوع نخستین، در این مورد توصیه‌ی مؤکد بر آن است که از انواع آلومینیومی استفاده کنید تا تیغه‌ی کرکره برقی با کیفیت مطلوبی را به کف آورید. تیغه‎های گالوانیزه مسائل و مشکلات مخصوص به خود را داشته و از نظر زیبایی نیز چندان چشم نواز نیستند.

در طرف مقابل، کیفیت تیغه‌های آلومینیومی می‌توانند متأثر از چندین عامل و یا بهره‌گیری از یک سری امکانات انتخابی می‌باشند. اهم آن شمال بیلت، پل، غضروف‌دار بودن و یا استفاده از فوم‌های پلی‌اورتان در آنهاست.

در تیغه‌های کرکره برقی با کیفیت ترین نوع بیلت، موسوم به فابریک یا 6063 هستند که از فورج شمش‌های آلیاژی آلومینیوم و منگنز ساخته می‌شوند. در رده‌ی دوم نیز بیلت سرشاخه نامیده می‌شود که از باقی‌مانده‌ی ضایعات خط تولید همین شمش‌ها ریخته‌گری می‌گردند. هر چند واضح است که در طی این پروسه ریزساختار بلور فلز دچار تغییر شده و افت کیفیت نهایی اجتناب ناپذیر است. و در قعر جدول ترجیحات انتخاب‌های متخصصین امر، بیلت‌های ضایعاتی دی-سی قرار می‌گیرد.

دارا بودن سرپل نیز می‌تواند موجب افزایش قابل توجه الاستیسیته و مقاومت تیغه‌ها بگردد. قطعه‌ی دیگری نیز تحت عنوان غضروف به عنوان یک انتخاب آپشنال به همین منظور طراحی گردیده تا بین تیغه‌ها قرار گرفته و از تنش منجر به دفرمگی و ایجاد سر و صدا در تیغه‌ها جلوگیری کند. تزریق فوم‌های پلی‌اورتان نیز در کنار خدمت به این هدف توانایی ضد حریق نمودن کرکره را نیز دارند.

در پایان سخن عنایت داشته باشید که بسیاری از انتخاب‌ها در کرکره برقی با کیفیت مطلوب، منوط به سازگاری نوع استفاده‌ی شما از کرکره و تشخیص متخصص امر صورت می‌گیرد. از جمله‌ی این امور باید به انتخاب بین تیغه‌ی پلی-کربناتی یا رول گیتر با تیغه‌های بسیار رایج فوق، و نیز همچنین به انتخاب نوع موتور محرکه‌ی کرکره برقی اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد