Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

بهترین روش کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو

ریزش مو در همه دیر یا زود اتفاق خواهد ‌افتاد، ریزش برای برخی بیشتر و برای برخی کمتر پیش می‌آید، این ریزش تنها در تعدادی قابل قبول است، ولی در صورت بروز مشکلات ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب و رعایت نکردن نکات بهداشتی تعداد موهای از دست رفته بیشتر شده و طاسی ایجاد می‌شود.

دو روش اصلی برای کاشت موهای جراحی وجود دارد: FUT و. FUT

مقایسه: مزایا و معایب FUE و FUT

تعداد پیوندهای قابل پیوند در روش FUT کمتر می‌شود. این پیوند ها از نوار های بلندی که از سر برداشته شده جدا شده و طی روندی برای پیوند آماده می‌شوند، استخراج بسیاری از آنها امکان پذیر نیست یا دشوار است. بزرگترین عیب به جا ماندن جای زخم نوار برداشته شده بر روی سر است تا زمانی که با کاشت مو پوشش داده شود. از طرفی دیگر، در روش FUE امکان برداشت فولیکول ها در تعداد بیشتر، وجود دارد بنابراین کاشت نیز پوشش بیشتری را خواهد داد.

روش FUE تنها زخم های کوچک و میلیمتری به جا می‌ماند و در میان موهای شما مشخص نخواهد شد، در حالی که FUT جای بزرگتری از زخم را بر روی بدن قرار می‌دهد را می گذارد که پوشانده شدن آنها دشوار است. به این ترتیب ، FUE به ما اجازه می دهد پیوندها و برگهای بیشتری را پیوند دهیم ، شاید حداقل آسیب و به سختی قابل مشاهده باشد.

روش FUE سریعتر از روش FUT بهبود می یابد زیرا تشکیل اسکار کوچکتر و زخم ها میلی متری است. همچنین ، روش FUE نسبت به FUT طولانی تر بوده و درمان و پس از عمل دردناک دارد. 

بهترین روش کاشت مو در افراد کدام است؟

همانطور که در بالا، اشاره کردیم دیدگاه های متفاوتی در رابطه با بهترین روش کاشت مو وجود دارد. با این حال، می‌توان گفت جراحی های مربوط به کاشت مو FUE به عنوان بهترین روش شناخته شده است.

قطعا مهم ترین عامل در هزینه کاشت مو، روش انتخابی برای انجام این کار و کلینیکی که آن را برای کاشت مو انتخاب می‌کنید. چندین روش مختلف کاشت مو وجود دارد. انتخاب روش کاشت به میزان کم شدن و از دست دادن تار موها در هر فرد بستگی دارد همچنین پزشک باید با معاینه تشخیص دهد که بانک موی شما ضعیف است یا قوی و در آن صورت نتیجه میگیرد که روش درمان درست برای شما کدام است و چگونه میتوانید بهترین بازدهی را از کاشت مو بگیرید.

هزینه کاشت مو بر چه مبنایی تعیین می‌شود؟

از موارد دیگری که در برآیند هزینه کاشت مو موثر است،  مشخصات فیزیولوژیکی مو در هر شخص است. نکاتی که در این مبحث می‌توانند به عنوان معیار مطرح شوند شامل وسعت طاسی، بانک مو فرد، تراکمی که قصد رسیدن به آن را داریم و جنس موهای میزبان می‌باشند.

 همه ی بیمارانی که برای رفع طاسی سر به کلینیک کاشت مو مراجعه می‌نند، برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز به بانک موی قوی دارند و در غیر این صورت کاشت برای آنها نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و شاید مجبور به برداشت از نقاط دیگر بدن باشند.

به شکل کلی بانک مو هر فرد، موهای پشت سر وی است. با این وجود، در برخی افراد نمیتوان با روش‌های عادی از پشت سر ایشان موی مناسب را دریافت کرد و نیاز به روش‌های دیگر و پیشرفته‌تر یا تغییر ناحیه‌ی اهدا کننده وجود دارد. 

علت افزایش هزینه کاشت مو

بدیهی است که تمامی این چالش‌ها هزینه‌زا هستند و موجب افزایش هزینه های کاشت مو خواهند شد، هر چند که مناطقی که کلینیک کاشت مو زیبایی احداث شدند نیز در این هزینه ها نقش دارند، برای مثال کلینیکی که در شمال تهران است به دلیل هزینه های بیشتری که کرده و یا اجاره بیشتر و ارائه خدمات بهتر هزینه بیشتری از شما می‌گیرند.