Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

درباره قفل هوشمند سامسونگ

قفل های هوشمند را تا چه حدی می شناسید؟ آیا بهترین برندهای این عرصه را می شناسید. این که شما بتوانید بهترین مدل این سرویس و سامانه ی امنیتی را برای محیطی که مد نظر دارید انتخاب کنید و برای استفاده ی کامل از قابلیت های آن دغدغه ای نداشته باشید، نیازمند یک شناخت قوی است که ما می خواهیم تا حدودی تجربیات خود را در رابطه با یکی از این برندها که پرفروش ترین در ایران محسوب می شود، یعنی قفل هوشمند سامسونگ در دسترس عمومی قرار بدهیم تا شما بتوانید درست انتخاب کنید و بعد از انتخاب پشیمان نشوید؛ برای هرکسی که این حس را به معنی regret درک کرده باشد، مهم است که دیگران در این موقعیت قرار نگیرند. 

قفل هوشمند سامسونگ

چرا قفل سامسونگ را هوشمند می نامند؟

قفل های هوشمند سامسونگ را دست کم نگیرید چرا که توانایی های آن ها هر روز با استفاده از (artificial intelligence) یا همان هوش مصنوعی در حال ارتقای توانایی های اصیل این قفل هستند. وقتی شبکه ی وای فای می تواند بدون نیاز به سیم کشی و داکت ارتباط با تمام نقاط کره ی زمین را وصل می کنند پس با یک دریافت کننده ی کوچک قفل هوشمند سامسونگ توانایی ارتباط را به تصمیم گیری اضافه می کند و آماده است تا به یکی از شاهکارهای تکنولوژیک تبدیل شود.

نمونه های از تاثیرات قفل سامسونگ در زندگی روزمره

وقتی شما هزینه ای نزدیک به ده میلیون برای قفل هوشمند سامسونگ می پردازید توقع فعالیت های ویژه ای دارید که کاملا صحیح است. مثلا ما برای کارگاه خود که در محدوده ی بازار که آتش سوزی جزو اتفاقات تکراری آنجا محسوب می شود، یک قفل هوشمند سامسونگ تهیه کردیم. قصد اصلی ما امنیت بود ولی در طی خرید متوجه شدیم که می توانیم چه استفاده هایی از آن داشته باشیم. در اثر پرتاب یک ته سیگار روشن و یک جرقه آتش سوزی در سوله شکل گرفت و ارزش قفل هوشمند سامسونگ جدای از سیستم اطفای حریق مشخص شد. قفل هوشمند شرکت سامسونگ توانست با استفاده از برنامه ی مخصوص پیام هشدار را برای بنده ارسال کند و من سریعا با آتش نشانی تماس گرفته و به محل مراجعه کردم. 

قفل سامسونگ

این که توانستیم کمترین میزان خسارت در یک سانحه آتش سوزی را ثبت کنیم، مدیون قفل هوشمند سامسونگ بودیم. این قفل سامسونگ در مورد سرقت هم بسیار قوی عمل می کند. اگر شما یک گاو صندوق در یکی از اتاق ها دارید و می ترسید که از راهی به جز درب ورودی اصلی ساختمان ورود کنند و برای دزدی اقدام کنند، بهترین راه حل داشتن یک سامانه از این قفل های هوشمند سامسونگ است یکی روی درب ورودی ساختمان و برای هر اتاق هم به صورت مجزا؛ با این روش ورود بدون باز کردن درب اصلی یعنی شناخته شدن به عنوان thief که این موضوع هم به سرعت توسط قفل هوشمند سامسونگ اطلاع رسانی می شود. دو مدل Shp-h700 و shp-h728  می توانند با روش های دسترسی متفاوت نظر شما را تامین کنند.

گم شدن: خطری بزرگ در کمین چک های شما

خلاصه:  در صورت گم­شدن چک، صادرکننده یا افراد ذینفع باید گم­شدن چک را به بانک اعلام کنند. سپس به مرجع صالح قضایی رفته و گواهی مفقودی گرفته و آن را به بانک ارائه دهند تا تعیین تکلیف شود.

چک، این سند کوچک که به اندازه یک اسکناس جا می­گیرد، در عین حال که دارای کاربردهای متنوع و مهمی است، در معرض مخاطرات جدی و گوناگونی نیز قرار می­گیرد. شاید از دست­ دادن یک برگه اسکناس شما را خیلی نگران نکند اما اگر لابه ­لای وسایل خود یک برگه چک که بابت طلب یا تضمین یا امانت و ... گرفته­اید، گم شود، وضعیت خیلی فرق خواهد کرد.

آیا می­دانید در این موارد چه باید کرد؟ در این گفتار مراحل کار را توضیح می­دهیم.

 

مرحله اول: اطلاع­ دادن به بانک

پس از گم­ شدن چک، اولین اقدامی که باید انجام داد، رفتن به بانک و اعلام مفقودی چک است. در این مرحله، صادرکننده، ذینفع چک یا قائم مقام قانونی آن­ها، به بانک مراجعه کرده و به صورت کتبی به بانک،­ دستور عدم پرداخت چک می­دهند تا یابنده نتواند از آن سوء استفاده و وجه آن را تأدیه کند. در این حالت بانک با گرفتن این دستور از افراد مذکور، از پرداخت وجه خودداری می­کند.

افرادی که می­توانند مفقودی چک را به بانک اعلام کنند:

  • صادر­کننده
  • ذینفع چک: منظور کسی که است که در ارتباط با چک دارای نفعی است. براساس قانون صدور چک، کسی که چک به نام وی صادر، به اسم او پشت­نویسی شده یا به وی واگذار گشته، به عنوان ذینفع تلقی می­شود. مثلاً اگر چکی در وجه حامل باشد و توسط چندین فرد مختلف دست به دست شده باشد و آخرین دارنده آن را گم بکند، شخص اخیر می­تواند به بانک مراجعه کند.
  •  قائم ­مقام صادرکننده یا سایرافراد ذینفع: علاوه بر خود این افراد، قائم­ مقام آنان نیز چنین اختیاری دارد. به عنوان مثال چکی در وجه آقای الف صادر و پس از مدتی و گم شده است. پس از فوت وی، ورثه ­اش به جانشینی او می­توانند حق مزبور استفاده کنند.

مفقود شدن چک

مرحله دوم: اقدامات بانک پس از اطلاع از گم­شدن

بانک ابتدا باید با گرفتن مدارک شناسایی کسی که مفقودی چک را اعلام می­کند، هویت وی را احراز و تأیید کند. سپس اقدام به صدور گواهی عدم پرداخت چک نموده و مبلغ آن را در حساب مسدودی نگهداری می­کند تا تکلیف آن مشخص شود.

 

مرحله سوم: طرح دعوا در مراجع قضایی

کسی که ادعای مفقودی را می­نماید باید پس ظرف یک هفته از مراجعه به بانک، حسب مورد به شورای حل اختلاف (در مورد چک­های زیر 20 میلیون تومان) یا دادگاه (در مورد چک­های بالای 20 میلیون تومان) مراجعه و درخواست خود را پیگیری کند. شورای حل اختلاف یا دادگاه، گواهی­ای مبنی بر گم­شدن به شخص مذکور می­دهند. باید توجه داشت اگر در این یک هفته، اقدام به ارائه گواهی مفقودی به بانک ننماید، دستور عدم پرداخت بلااثر می­شود و چک قابل وصول از بانک خواهد بود.

توجه داشته باشید:

اگر چک واقعاً گم نشده باشد و شخص به قصد سوءاستفاده اقدام به اعلام مفقودی کند (مانند صادرکننده­ای که قصد پرداخت ندارد و به گم­شدن متوسل می­شود تا به موجب آن، دارنده قادر به تأدیه نباشد.) و خلاف اظهارات وی ثابت شود، به مجازات صدور چک بلامحل و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

منبع: اپلیکیشن حقوقی شهرداد

مواردی که هزینه عمل بینی را افزایش خواهند داد

اگر شما نیز قصد انجام جراحی بینی دارید، حتما ایده آل شما این است که عمل بینی را به گونه‌ای انجام دهید که از پرداخت هزینه عمل بینی بیشترین رضایت را داشته باشید. رضایت شما نیز زمانی حاصل خواهد شد که انتظارتان از جراحی بینی برآورده شود. اما مواردی وجود دارد که در صورتی که هنگام تصمیم گیری برای انجام عمل بینی آن‌ها را رعایت نکنید، نه تنها انتظاری که از عمل بینی دارید برآورده نمی شود، بلکه هزینه‌های بیشتری نیز مضاف بر هزینه عمل بینی اصلی بر شما تحمیل خواهد شد.

انتخاب جراح نابلد و کم تجربه

انتخاب جراح اولین و شاید مهم ترین تصمیمی است که باید در مورد جراحی بینی خود بگیرید. جراح کسی است که اصلی ترین نقش را در تغییر روی بینی شما ایفا می‌کند. در حال حاضر جراحان بسیاری هستند که عمل زیبایی بینی را انجام می‌دهند. برخی از آن‌ها شناخته شده و با تجربه و برخی دیگر کم تجربه هستند. جراحان با تجربه معمولا هزینه‌ی بیشتری دریافت می‌کنند. این هزینه، در کنار هزینه‌های معمول لوازم جراحی و کادر اتاق عمل، قیمت تجربه و تخصصی است که طی سالیان دراز کسب کرده اند. پرداخت هزینه‌ای بیشتر از متوسط هزینه عمل بینی به یک جراح با تجربه و کارکشته قطعا ارزش دریافت خدمات حرفه‌ای و با کیفیت را دارد. برخی از جراحان کم تجربه برای جذب بیشتر مشتری هزینه‌ای کمتر از متوسط هزینه عمل بینی دریافت می‌کنند. واضح است که کیفیت کار یک جراح باتجربه با یک جراح تازه کار یکسان نیست. یک جراح نابلد ممکن است به روشی ناشیانه بینی شما را جراحی کند به گونه‌ای که پس از گذشت مدتی متوجه شوید فرم بینی شما اصلا آن چیزی که می‌خواستید نیست. یا اینکه بینی شما بعد از عمل تغییر شکل داده و به شکل قبلی خود بازگشته است. در چنین مواردی نیاز می‌شود که عمل دیگری برای ترمیم فرم بینی تان انجام دهید که به این عمل، عمل بینی ترمیمی می‌گویند. این همان عاملی است که می‌تواند باعث افزایش هزینه عمل بینی شود. در صورتی که در ابتدا به پیشنهاد هزینه عمل بینی اندک یک جراح نابلد اعتماد کنید، ممکن است لازم شود هزینه‌ی بسیار بیشتری را برای عمل بینی ترمیمی بپردازید.

 

انتظار غیر معقول از جراح

هزینه عمل بینی به انتظار شما از عمل بینی نیز بستگی دارد. انتظار شما از نتیجه‌ی عمل بینی عامل مهمی است که چگونگی انجام جراحی بینی را تعیین می‌کند. جراح تا حد زیادی به توقع شما از عمل تکیه می‌کند و طبق آن عمل جراحی را برنامه ریزی می‌کند و پیش می‌برد. البته این نکته تا جایی صحیح است که انتظار شما معقول و قابل اجرا باشد. اما در صورتی که اصرار بیش از حد به ایجاد فرم‌های غیر منطقی مانند فرم‌های فانتزی با زاویه بیش از حد داشته باشید و در صورتی که جراح نیز زیر بار این اصرار‌ها برود، ممکن است نتیجه عمل فاجعه بار باشد به شکلی که نیاز به نه یک عمل بلکه چندین عمل ترمیمی در فواصل زمانی یک یا دوساله باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی هزینه عمل بینی برای شما سرسام آور خواهد بود.

عدم مراقبت کافی از بینی پس از عمل

با انجام عمل بینی هیچ چیز تمام نمی شود و تازه مسئولیت شما برای مراقبت از بینی عمل شده آغاز می‌شود. بعد از عمل، بینی شما در وضعیتی آسیب پذیر قرار دارد. در صورتی که دستورات پزشک برای مراقبت از بینی را رعایت نکنید یا به صورت اتفاقی دچار آسیب از ناحیه بینی شوید، نیازمند مراقبت‌های ویژه تر یا حتی عمل ترمیمی خواهید شد. این مورد نیز باعث افزایش هزینه عمل بینی شما خواهد شد. بنابراین لازم است به دقت مراقبت‌های لازم بعد از عمل بینی را انجام دهید و به خوبی از بینی خود محافظت کنید.

 

نتیجه گیری

هزینه عمل بینی تابع عوامل متعددی است. اما دانستن عوامل موثر بر افزایش هزینه عمل بینی و موفقیت عمل بینی کمک می‌کند بتوانید بیشترین رضایت را از عمل بینی داشته باشید و نیازی به پرداخت مجدد هزینه عمل بینی نداشته باشید. در صورتی که هنگام تصمیم گیری برای عمل بینی دقت کافی به خرج دهید نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت و نتیجه‌ی مطلوب را نیز کسب خواهید کرد.

منبع:

https://drtehranbeauty.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2/