یکی از آتش سوزی هایی که در چند سال اخیر رخ داد و آنقدر طولانی شد که مردم زیادی حتی از نقاط دیگر شهر به تماشای آن آمدند، حریق ساختمان پلاسکو تهران بود. متاسفانه حریق جایی برای سرگرمی و تماشا نیست. هیچ کس دوست ندارد خودش یا عزیزانش در چنین شرایطی گیر بیافتند. لذا تجهیزات آتش نشانی و آموزش استفاده ی صحیح از آنها بسیار پر اهمیت هستند. متاسفانه در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی اعلام حریق و تجهیزات آتش نشانی وجود ندارند. در حالیکه در صورت وجود تجهیزات کامل و اعلام عمومی آتش سوزی موفقیت شما تقریبا تضمین شده است. اعلام حریق کمک می کند که با سرعت بالایی افراد با خبر شده و حداقل سلامتی کسی در خطر نباشد.
اگر هیچ شخصی در آن مکان نباشد چه کارهایی از اعلام حریق به تنهایی بر می آید؟ اعلام حریق که آن را بیشتر با نام اعلان حریق می شناسیم، نوعی تجهیزات ارتباطی است که امروزه در کشور ما در بیشتر ساختمان های اداری و تجاری و در وهله ی آخر ساختمان های مسکونی خوش ساخت، استفاده شده است. اجزای سیستم اعلان حریق شامل دتکتور (detector) در انواع مختلف است. این شناسانده ها می توانند به صورت حرارتی یا گازی باشند. یعنی دمای بالا یا وجود گازهای غیر طبیعی در هوای محیط را تشخیص دهند. انرژی الکتریکی مورد نیاز اعلام حریق معمولا از برق اضطراری ساختمان تامین می شود تا اگر با قطع برق مواجه شدیم، اعلام حریق بتواند به فعالیت ادامه دهد. بعد از تشخیص در دتکتور های موجود باید یک اقدام عملی داشته باشد. بدین صورت که خبر به پنل مرکزی سیستم منتقل می شود تا تصمیم گیری انجام شود. اگر پرسنل فعالی در آن ساعت آنجا حضور داشته باشند و ساختمان مجهز به تجهیزات آتش نشانی باشد، کار عملی آغاز می شود.
اگر یک نگهبان ساده یک کپسول آتش نشانی سالم و تاریخ دار را به عنوان تجهیزات آتش نشانی در اختیار داشته و طرز استفاده ی صحیح از آن را قبلا آموخته باشد، دلیلی وجود ندارد که نتواند با آتش مقابله کند زیرا اعلام حریق پیش دستی کرده و قبل از بزرگ و فراگیر شدن آتش سوزی به مرکز اطلاع داده است. به خاطر امکان خطای جزئی در اعلام بیشتر مواقع در پنل مرکزی و برای خبر کردن آتشنشانی یک انسان بالغ تصمیم می گیرد.
تجهیزات آتش نشانی مورد نیاز هر ساختمان با توجه به کاربری آن و اموری که در آنجا انجام می شود، تعیین پذیر است. شاید برای برخی نقاط یک کپسول آتش نشانی کفایت کند و برای برخی دیگر شما نیاز داشته باشید که تجهیزات آتش نشانی بیشتری خریداری کنید. شرکت یونکس به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر کشور در سال حمایت از تولید ملی و حتی پیش از آن فروش تجهیزات آتش نشانی و را به قیمت بسیار مناسب برای خرید های تعداد یا تکی انجام می داد. البته در مورد اعلام حریق هنوز هم سهم قطعات خارجی در بازار، کمی بیشتر است.
چند وقتی است که حتی ساعت 7 صبح و پیگیران استخدام هم جلوی دکه های روزنامه فروشی صف نمی کشند. این افراد کجا هستند؟ آیا آنچنان رونق اقتصادی ایجاد شده و آنچنان از نظر رفاه غنی شده اند که نه تنها شاغلند بلکه دیگر به دنبال اخبار هم نیستند؟ البته آن مردمی که مشتریان دکه بودند، حتما نمی بایست شامل دسته ی unemployed می شدند. بساط روزنامه ی همشهری که چندین سال در دهه ی 80 به خاطر صفحات پر تعداد آگهی و خلاصه ی اخبار محبوب شده بود، برچیده شده است. البته کشف شدن رپورتاژ خبری مدیون همین رسانه های کاغذی است. سردبیرانی که به شما ستون و صفحه واگذار می کنند تا درآمد داشته باشند. در این مطلب درباره ی رپورتاژ خبری و تاثیرات آن، همراه ما باشید. اگر این بهترین تبلیغ ممکن بود برای تعرفه رپورتاژ و مسائل مربوط به کمپین اقدام کنید.
علت دیگری از برای خرید خبرنامه های کاغذی نمانده است. برای خیلی از مردم این یک عادت است که هر روز به دنبال اخبار جدید در هر زمینه ای بگردند. این که پدر شما در منزل اخبار چند کانال مختلف تلویزیونی را تماشا کند، یک صفت مشترک بین پدرهای ایرانی است. رپورتاژ خبری از این فرصت استفاده می کند و در قالب خبر محصولی را معرفی می کند. رپورتاژ خبری PR این کار را در بسترهای تلویزیونی انجام می داد. رپورتاژ خبری که امروزه اسمش را می شنوید بیشتر مربوط به انتشار خبر متنی در سایت های بزرگ است. با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بستر وب استقبال از آن ها با توجه به برنامه ریزی انعطاف پذیر تری که دارند، بیشتر شد. شما برای خواندن اخبار هر زمان که خودتان بخواهید اقدام می کنید؛ رپورتاژ خبری هم در زمان هایی که میانگین تعداد افراد آنلاین در وب سایت بیشتر است، می تواند پاسخ و بازدید بهتری بگیرد.
اگر شما پنجاه درصد جلد یک روزنامه را هم خریده بودید، باز هم پس از یک هفته تبدیل به شیشه پاک کن می شدید و اسفند همان سال بعد از خانه تکانی چیزی از تبلیغ یا رپورتاژ خبری شما باقی نماند. با انتشار اینترنتی ولی این رپورتاژ خبری برای شما طول عمری برابر با دامنه سایت میزبان خواهد داشت. به جز این شما در رپورتاژ آگهی که با هزینه ی شخصی به انتشار می رسانید، چند لینک یا پیوند به سایت شخصی خودتان قرار می دهید.
تاثیر این لینک ها در بالا رفتن رتبه ی سایت شما بسیار زیاد خواهد بود. رپورتاژ آگهی در واقع یک نوع لینکسازی خارجی هم محسوب می شود. یک لینک سازی که می تواند هم برای انسان و هم برای موتور جستجو موثر تلقی شود. ایران رپرتاژ مجموعه ای برای برون سپاری پروژه رپورتاژ های خبری شماست. آنها ارتباط و زمان بندی روی انتشار رپورتاژ آگهی را بر عهده گرفته و متن را هم می توانند به درخواست شما آماده کنند. با ایران رپرتاژ از نتیجه گیری و صحت کار اطمینان خواهید داشت.
دلیل اینکه مردم به یک کلینیک درمانی خاص مراجعه می کنند چیست؟؟ دلیل استقبال بیشتر مردم و برند شدن نام یک کلینیک چیست؟ قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که در سال های اخیر پروژه های مربوط به حوزه کلینیک های زیبایی و پزشکی و دندانپزشکی بعضا با شکست روبرو می شدند و حتی مجبور شده اند ساختمان را تعطیل کنند. شما هر چقدر هم که برای مجهز کردن کلینیک خود هزینه کرده باشید و محیط را شیک و مجهز ساخته باشید اگر مدیریت درستی بر منابع انسانی و تجهیزات و بخش های مختلف نداشته باشید به درستی و منطق پیش نخواهید رفت. در این جا باز هم کامپیوتر و برنامه نویسی قدمی برای پیشرفت دیگران برداشتند و با ارائه ی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی، امکان مدیریت تمام و کمال یک کلینیک دندانپزشکی را برای صاحبان کلینیک فراهم کرده اند. در ادامه مطلب قصد داریم تحولاتی که نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در کلینیک شما به وجود می آورد را بررسی کنیم تا شما بتوانید بسنجید که تا چه حد به چنین نرم افزاری نیاز دارید.
این گونه نیست که نرم افزار دندانپزشکی فقط پذیرش بیمار را برای شما ساده تر کند، این نرم افزار دندانپزشکی قرار است در همه ی سطوح مدیریتی به شما دسترسی کامل بدهد و بسته به نیاز برای هر بخش زیر مجموعه ای از نرم افزار با دسترسی محدود در اختیار پرسنل قرار دهد تا ضمن اینکه آنها کار خود را پیش می برند، مدیر مجموعه بتواند هر زمان که خواست بر روند کاری هر بخش و برای هر بیمار نظارت کامل داشته باشد. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از حوزه هایی که نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در آن دخالت می کند ارائه کنیم به شکل زیر خواهد بود:
دسترسی های آنلاینی که این نرم افزار کلینیک دندانپزشکی به مدیریت می دهند بسیار وسیع و متنوع می باشد؛ ثبت میزان مالیات بر کارکرد دندانپزشکان، تهیه نمودار از عملکرد دندانپزشکان مرکز و میزان رضایت مشتری، ثبت تخفیف ها و گروه های تخفیفی مختلف در حسابداری، تهیه گزارشات مالی از تمامی دریافتی ها و هزینه های کلینیک، تهیه نمودار سود و زیان کلی کلینیک دندانپزشکی، تعیین سقف پوشش بیمه برای هر بیمار و امکان یادآوری (reminder) برای کارهایی که می خواهید در آینده نزدیک انجام دهید همگی از قابلیت های نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و نرم افزار دندانپزشکی لبخند است.
برای تهیه یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی، شما باید همه ی نیاز های خود را در نظر بگیرید و آنها را با قابلیت های نرم افزار مقایسه کنید. اگر در این مقایسه نرم افزار دندانپزشکی مد نظر پیروز شد، می توانید برای خرید آن نرم افزار اقدام کنید. به یاد داشته باشید، پشتیبانی در چنین نرم افزار های دندانپزشکی بسیار با اهمیت است به همین خاطر ما نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند را به شما توصیه می کنیم.
شما آرایش تان را با چه ابزاری شروع می کنید؟ در قدم اول آرایش کردن باید از کرم پودر استفاده نمایید. این وسیله می تواند تمام لکه ها و عیب و ایرادات صورتتان را بپوشاند.
کرم پودر انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس نوع پوستتان یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. مثلا کرم پودر جامد و کرم پودر پودری بیشتر برای خانم هایی که پوست چرب دارند مناسب است. اما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید کرم پودری که بین تمام انواع مختلف پوست ها مشترک است صحبت کنیم تا بدانید هنگام خرید چه نوع از کرم پودر مایع را انتخاب نمایید.
خرید کرم پودر مایع برای پوست های خشک
این افراد باید به دنبال خرید کرم پودر و لوازم آرایشی باشند که به برطرف شدن خشکی پوست کمک می کند.در نتیجه باید به دنبال نمونه هایی باشید که مقداری چربی باشند. بهتر است هنگام خرید کرم پودر نمونه ای از فروشنده بخواهند که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن بادام، زیتون و نارگیل باشد. خرید کرم پودر با این ویژگی می تواند علاوه بر زیبایی به سلامت پوستتان هم کمک کند و خشکی را به تدریج کاهش دهد.
هنگام خرید کرم پودر اصلا به دنبال نمونه های کرم پودرهای پودری و جامد نباشید. این مدل کرم پودرها حاوی چربی پایینی است و می تواند خشکی صورتتان را افزایش دهد و به آن آسیب وارد نماید.
قبل از زدن کرم پودر بهتر است که ابتدا صورتتان را با کرم های نرم کننده و آبرسان ماساژ دهید تا مقداری از خشکی صورت برطرف شود.
خرید کرم پودر مایع برای پوست های چرب
خانم هایی که پوست چرب دارند باید به دنبال خرید کرم پودر هایی باشند که میزان چربی در آن ها صفر باشد. مانند کرم پودرهای جامد و پودری. اما هر کدام از این کرم پودرها دارای مواردی هستند که نمی شود از آن به صورت مداوم استفاده نمود. کرم پودر پودری دارای ماندگاری پایینی است و نمی تواند برای مهمانی ها مناسب باشد چرا که نیاز به تمدید دارد و در یک مهمانی تمدید کل آرایش تقریبا کاری غیر ممکن است.
خرید کرم پودر جامد هم نمی تواند گزینه مناسبی باشد چرا که دارای کاور کمتری نسبت به دیگر کرم پودرها می باشد. خرید کرم پودر مایع می تواند گزینه بسیار مناسبی برای زمان هایی باشد که می خواهید آرایش کامل و تمیزی داشته باشید. فقط یک نکته ی بسیار مهم که خانم های پوست چرب هنگام خرید کرم پودر باید آنرا رعایت کنند این است که خرید کرم پودر مایع را باید از بین نمونه های بدون چربی انجام دهند.
هنگام خرید کرم پودر باید به کلمه free oil که روی محصول نوشته شده باشد توجه نمایید. استفاده و خرید کرم پودری که چربی دارد می تواند باعث ایجاد و بروز حساسیت های پوستی شود. اگر دیدید که مدتی پس از استفاده از کرم پودر صورتتان دچار جوش و آکنه شد بدانید که چربی موجود در کرم پودر مناسب با پوستتان نیست و به آن صدمه وارد کرده است.
خرید کرم پودر بدون چربی می تواند چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کند و مانع از بروز جوش و آکنه خواهد شد.
اینکه پوست شما خشک است یا چرب، اینکه چه مدل کرم پودری را باید تهیه کنید به انتخاب ها و نوع پوستتان بر می گردد. اما مهم ترین توصیه در خرید کرم پودر این است که آن را از بین برندهای معتبر آرایشی انتخاب نمایید.
خرید کرم پودر جزء مهم ترین قسمت های یک آرایش است چرا که باید دارای کیفیت عالی باشد و به پوستتان آسیب نزند.
بیشتر لکه های ایجاد شده روی پوست به دلیل استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت است.
روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که می توانید تمام لوازم آرایشی خود را با کیفیت اصل از آن خریداری نمایید. برای خرید کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی می توانید به سایت https://rubisun.ir/ مراجعه نمایید.