Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

مقرون به صرفه ترین هزینه عمل بینی چقدر است؟

اگر در میان آشنایان شما هم کسی هست که با دو یا سه میلیون تومان عمل زیبایی بینی انجام داده و پس از گذشت مدتی بیشتر از یک سال احساس رضایت دارد، باید بدانید که وی احتمالا یک استثنا است. در کشور ما عمل بینی دیگر فقط مختص به افراد پر درآمد و قشر مرفه نیست و با حضور پر رنگ جراحان ارزان قیمت، افرادی که تنگنای مالی قرار دارند هم بعضا عمل بینی انجام داده اند. اگر به دنبال یک رقم خاص به عنوان هزینه عمل بینی متعارف می گردید باید بدانید که این رقم به متغیرهای زیادی بستگی دارد که در ادامه آنها را شرح می دهیم:

عمل بینی گوشتی

جراح؛ تجربه، سرعت، تکرار

چرا یک جراح درخواست مبلغ بیست و پنج میلیون تومان و جراح دیگر درخواست مبلغ سه میلیون تومانی بابت هزینه عمل بینی دارند؟ چرا باید این همه تفاوت میان رقم حق الزحمه ی آنها باشد؟ احتمالا با لفظ رزیدنت آشنایی دارید، شخصی که دوره‌ ی جراحی مربوطه را گذارنده ولی هنوز تجربه عملی ندارد اصولا به این عنوان شناخته می شود؛ با همکاری بعضی بیمارستان ها، رزیدنت شروع به انجام عمل زیبایی بینی با قیمت بسیار ارزان می کنند تا تجربه خود را بالا برده و دانش خود را در عمل بسنجند. به خاطر بیاورید که زمان تست یک واکسن جدید که از نظر علمی خطری هم ندارد، مبلغی برای پاداش به افرادی که داوطلب تست واکسن شوند پرداخت می شود! این تنها مدل عمل زیبایی بینی بسیار ارزان نیست؛ در صنعت دیده ایم که هر کجا که علم به پیشرفت کافی رسیده ماشین ها جای انسان را گرفته اند، نقطه اشتراک این جایگزینی ها انجام یک کار تکراری است که برای ماشین قابل تعریف بوده، اما چرا علم پزشکی به این سمت و سو نرفته است؟ جواب واضح است، انسان ها تفاوت های زیادی دارند به خصوص وقتی که بحث مربوط به جراحی زیبایی بینی باشد، بینی هر شخص یک شکل متفاوت است و قرار است بعد از عمل به یک شکل خاصی در بیاید. حال یک جراح را در نظر بگیرید که در روز تعداد بسیار زیادی عمل انجام می دهد طوری که بیماران در تخت های کنار هم و در یک سالن قرار دارند، بله اینجا اتاق جراحی است و نه سوله ی مکانیکی؛ به نظر شما کیفیت کار این جراح هرچقدر هم که با تجربه باشد با جراحی که روزی یک یا دو عمل انجام می دهد برابر است؟

عمل بینی گوشتی یا استخوانی، کدام ارزانتر است؟

شاید شنیده باشید که هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر است، چرا که کار بیشتری برده و بعضا نیاز به پیوند غضروفی برای محکم کردن ساختار بینی جدید دارد. به طور کلی چون بسیاری از بینی ها همزمان شامل هر دو گروه بینی گوشتی و استخوانی می شوند؛ مثلا شخص مشکل تنفسی دارد و باید زاویه غضروف بینی ضمن انجام عمل بینی گوشتی تغییر کند، این موارد تعیین می کنند که جراح نیاز به عمل زیبایی بینی باز یا بسته دارد و در ادامه زمان عمل و هزینه عمل بینی برای فرد مشخص خواهد شد.

هزینه عمل بینی

مقرون به صرفه ترین هزینه عمل بینی

زیبایی شما تاثیر مستقیم در زندگی و اعتماد به نفس شما خواهد داشت و در جامعه‌ی امروز ما که درآمد به سختی حاصل می شود، اگر قصد انجام عمل زیبایی دارید باید به دنبال یک یا چند جراح با تجربه و هزینه عمل بینی معقول و به صرفه باشید؛ کلینیک دکتر تهران بیوتی، این اشخاص و تمام امکانات لازم را کنار هم قرار داده تا بتوانید یک عمل زیبایی بینی بی دغدغه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد