Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

دانستنی های عمل بینی گوشتی

الان نزدیک سه سال از عمل بینی ام می گذرد، از چند ماه پیش احساس می کردم که شکل بینی ام دارد خود به خود تغییر می کند و این تغییر چندان باب میل من نیست. نمی توانم دقیق بگویم ولی شاید دارد به شکل سابقش بر می گردد. تا دیروز سعی در رد کردن این موضوع داشتم ولی وقتی در جمع دوستانم این موضوع مطرح شد، وقتی از آنها شنیدم که عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است و دوباره به شکل قبل از عمل برمیگردی خجالت زده شدم، تصمیم گرفتم که بروم و یکبار دیگر برای جراحی بینی اقدام کنم؛ اگر در اطرافیان شما هم کسی هست که مشکلاتی با این تفاسیر دارد یا حتی چند بار اقدام به جراحی بینی خود کرده باید بدانید که این اتفاقات اگر حاصل وسواس نباشد، حاصل یک کم کاری در اولین عمل بینی شخص است.

عمل بینی گوشتی


مصائب عمل بینی گوشتی

به طور کلی بینی گوشتی نباید گوشت یا عضله فراوان داشته باشد. هدف اصلی در یک عمل بینی گوشتی باریک و فشرده کردن نیمه پایینی بینی و زیباسازی قسمت نوک بینی و کوچک کردن و فرم دادن به پره های بینی است. مشکلات یک بینی گوشتی شامل موارد زیر است:

  • پوست ضخیم و چرب به طوری که منافذ آن پیدا باشد

  • غضروف بزرگ و ضخیم در پایین بینی

  • بافت حجیم در زیر پوست

  • ضعف غضروفی که نیاز به تقویت دارد

مهمترین کار در عمل بینی گوشتی مربوط به تقویت غضروفی و جا به جایی بافت است، یعنی چون غضروف که بینی بر روی آن مستقر شده ضعیف است، اگر تقویت نشود (با برداشتن بافت از قسمت دیگری از بینی یا حتی گوش) باعث می شود که بینی مدتی پس از عمل حالت خود را از دست داده و به مرور به شکل دیگری تبدیل شود.

تزریق آنزیم به بینی گوشتی

روش دیگری که برخی پزشکان برای بینی گوشتی به کار می برند تزریق دو نوع آنزیم ویژه است. به خاطر وجود حجم زیاد چربی در قسمت نوک بینی این آنزیم ها می توانند آنجا موثر عمل کرده و موجب کوچک شدن ظاهر بینی و جمع تر و فشرده شدن پوست ضخیم بینی گوشتی شوند. این روش برای همه ی بینی های گوشتی امکان پذیر نبوده، برخی جراحان به علت تجربه ی زیاد و بازخورد مثبت که از عمل بینی گوشتی گرفته اند، استفاده از این روش را توصیه نمی کنند؛ تزریق آنزیم با یک جلسه برای شما نتیجه بخش نخواهد بود و باید چند جلسه انجام شود، در ضمن امکان برگشت پذیری این روش وجود دارد ولی به خاطر عدم نیاز بی بیهوشی و تحمل نکردن عوارض بعد از جراحی بینی، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

عمل بینی


جراح بینی گوشتی

بهترین کار پیش از انجام عمل بینی گوشتی پیدا کردن یک جراح مجرب و موفق است تا بعد از یافتن او تصمیم گیری درباره ی روش جراحی را با خیال راحت به او بسپارید. مجموعه دکتر تهران بیوتی برای این کار مناسب است؛ مجموعه ای که بدون ادعا بهترین عمل بینی را با مناسب ترین هزینه برای شما توصیه می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد