Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

موارد تاثیرگذار در هزینه عمل بینی

چنانچه قصد دارید برای داشتن چهره ای زیباتر  و رفع ایرادات، جراحی بینی انجام دهید و هزینه آن برایتان مهم است ، بایستی ابتدا یک ذهنیت کامل نسبت به عمل بینی و انواع مدل های آن داشته باشید. ممکن است شما مطب یا پزشکی را پیدا کنید که هزینه عمل بینی آن نسبت به سایر مطب ها بسیار ارزان‌ترباشد و جراحی بینی را با کمترین میزان ماندگاری در صف انتظار  انجام دهند، اما با کمی تحقیق و بررسی متوجه خواهید شد که نتیجه کار آنها یا در همان ابتدا فاقد کیفیت لازم و استاندارد .است و یا در ادامه اشتباهات رخ داده شده در جراحی خود را نشان می دهند

برای مثال شکل بینی شما پس از 18 ماه به شکل اولیه خود در می آید و یا اینکه جای بخیه ها در دو طرف بینی شما قابل مشاهده است. پس بهتر است هم اکنون که تصمیم دارید قدمی در راه زیباتر شدن و افزایش اعتماد به نفس خود بردارید به خاطر یک صرفه جویی ساده، پشیمانی بزرگی به بار نیاورید. 

هزینه عمل بینی

سن مناسب و قانونی برای عمل بینی

در این مورد برای افراد زیر هجده سال قانونی مبنی بر رضایت پدر و مادر وجود دارد. بهتر است این قانون را سختگیرانه تلقی نکنید و برای انجام عمل بینی خود حداکثر زمان رشد استخوانی و غضروفی را در نظر بگیرید و بعد از 18 سالگی اقدام کنید تا هزینه عمل بینی شما، تنها یک دفعه و در موقعیت و زمان مناسب از حسابتان کسر شود.

عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل بینی

  1. عمل بینی باز یا بسته 

  2. عمل بینی گوشتی یا استخوانی یا ترکیبی

جراحی بینی از نظر پزشکی به دو دسته عمل بینی باز و عمل بینی بسته تقسیم می شود؛  عمل بینی باز با برداشتن کامل پوست بینی شما انجام می شود و کار پزشک بیشتر و طولانی تر است. در طرف دیگر جراحی بینی بسته با برش های کوچکی درون باله ی بینی شما انجام می شود، در اینجا دشواری کار پزشک کمتر است ولی دقت زیادی می برد. این عوامل می تواند از دید پزشک در هزینه عمل بینی شما تاثیر داشته باشد

عمل بینی از نظر نوع به سه دسته عمل بینی گوشتی، استخوانی و ترکیبی از هردو تقسیم می شود. عمل بینی استخوانی برای پزشک کمی ساده تر است و مانند عمل بینی گوشتی نیاز به پیوند غضروفی برای جلوگیری از بازگشت هم ندارد. اگر بینی شما هر دو را شامل می شود پس کار بیشتر و حساس تری باید انجام شود که هزینه عمل بینی نیز بیشتر خواهد بود.

عمل بینی

اقداماتی که باید قبل از عمل بینی انجام دهید

  • چنانچه از الکل سیگار یا سایر مواد دخانی استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل آنها را کنار بگذارید.
  • آزمایش هایی که پزشک توصیه کرده را انجام داده و نتایج را به او ارائه کنید.
  • لازم است آقایان ریش و سبیل خود را به طور کامل اصلاح کنند.
  • لباسی بپوشید که به راحتی و بدون برخورد به بینی شما قابل تعویض باشد.
  • این عمل به اصطلاح ناشتا انجام می‌شود و باید هشت ساعت قبل از انجام عمل چیزی نخورده باشید.

چنانچه قصد انجام عمل بینی، دریافت مشاوره و تماشای نمونه کاهای انجام شده به نحو احسن را دارید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه و از خدمات فوق العاده این مجموعه بهره مند شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد