Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

رپورتاژ خبری یک تبلیغ جدید و متفاوت

چند وقتی است که حتی ساعت 7 صبح و پیگیران استخدام هم جلوی دکه های روزنامه فروشی صف نمی کشند. این افراد کجا هستند؟ آیا آنچنان رونق اقتصادی ایجاد شده و آنچنان از نظر رفاه غنی شده اند که نه تنها شاغلند بلکه دیگر به دنبال اخبار هم نیستند؟ البته آن مردمی که مشتریان دکه بودند، حتما نمی بایست شامل دسته ی unemployed می شدند. بساط روزنامه ی همشهری که چندین سال در دهه ی 80 به خاطر صفحات پر تعداد آگهی و خلاصه ی اخبار محبوب شده بود، برچیده شده است. البته کشف شدن رپورتاژ خبری مدیون همین رسانه های کاغذی است. سردبیرانی که به شما ستون و صفحه واگذار می کنند تا درآمد داشته باشند. در این مطلب درباره ی رپورتاژ خبری و تاثیرات آن، همراه ما باشید. اگر این بهترین تبلیغ ممکن بود برای تعرفه رپورتاژ و مسائل مربوط به کمپین اقدام کنید. 

تعرفه رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری چرا محبوب شد؟

علت دیگری از برای خرید خبرنامه های کاغذی نمانده است. برای خیلی از مردم این یک عادت است که هر روز به دنبال اخبار جدید در هر زمینه ای بگردند. این که پدر شما در منزل اخبار چند کانال مختلف تلویزیونی را تماشا کند، یک صفت مشترک بین پدرهای ایرانی است. رپورتاژ خبری از این فرصت استفاده می کند و در قالب خبر محصولی را معرفی می کند. رپورتاژ خبری PR این کار را در بسترهای تلویزیونی انجام می داد. رپورتاژ خبری که امروزه اسمش را می شنوید بیشتر مربوط به انتشار خبر متنی در سایت های بزرگ است. با پیشرفت شبکه های اجتماعی و بستر وب استقبال از آن ها با توجه به برنامه ریزی انعطاف پذیر تری که دارند، بیشتر شد. شما برای خواندن اخبار هر زمان که خودتان بخواهید اقدام می کنید؛ رپورتاژ خبری هم در زمان هایی که میانگین تعداد افراد آنلاین در وب سایت بیشتر است، می تواند پاسخ و بازدید بهتری بگیرد.

رپورتاژ خبری

چه مزایایی برای رپورتاژ خبری در نظر می گیرند؟

اگر شما پنجاه درصد جلد یک روزنامه را هم خریده بودید، باز هم پس از یک هفته تبدیل به شیشه پاک کن می شدید و اسفند همان سال بعد از خانه تکانی چیزی از تبلیغ یا رپورتاژ خبری شما باقی نماند. با انتشار اینترنتی ولی این رپورتاژ خبری برای شما طول عمری برابر با دامنه سایت میزبان خواهد داشت. به جز این شما در رپورتاژ آگهی که با هزینه ی شخصی به انتشار می رسانید، چند لینک یا پیوند به سایت شخصی خودتان قرار می دهید.

رپرتاژ خبری

 تاثیر این لینک ها در بالا رفتن رتبه ی سایت شما بسیار زیاد خواهد بود. رپورتاژ آگهی در واقع یک نوع لینکسازی خارجی هم محسوب می شود. یک لینک سازی که می تواند هم برای انسان و هم برای موتور جستجو موثر تلقی شود. ایران رپرتاژ مجموعه ای برای برون سپاری پروژه رپورتاژ های خبری شماست. آنها ارتباط و زمان بندی روی انتشار رپورتاژ آگهی را بر عهده گرفته و متن را هم می توانند به درخواست شما آماده کنند. با ایران رپرتاژ از نتیجه گیری و صحت کار اطمینان خواهید داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد