Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

قفل دیجیتال چیست؟ مزایای خرید قفل سامسونگ چه مواردی است؟


 قفل های سنتی و مکانیکی در حال گذر به سمت قفل های هوشمند و دیجیتال هستند. طراحی و تولید قفل دیجیتال در مراحل اولیه پیدایش با هدف ارتقای سطح امنیت ساختمان ها و موسسات کلان از جمله ساختمان هایی با فعالیت های سیاسی، تجاری و اقتصادی در سطح ملی و بین المللی صورت گرفت اما رفته رفته به ساختمان های تجاری کوچکتر و آپارتمان های مسکونی و شخصی نیز راه یافت.

 قیمت قفل دیجیتال در سال‌های اخیر یکی از مهمترین عوامل افزایش فروش این محصول مدرن می باشد چرا که قفل های  الکترومکانیکی در ابتدای پیدایش، سیستم بسیار پیچیده ای داشتند و این امر باعث افزایش قیمت آن ها می شد در حالی که امروزه برخورداری از سیستم ساده تر با پیچیدگی کمتر و پیشرفت بالاتر باعث شده است این محصول با قیمت کمتر و در سطح گسترده تری عرضه شود.

مکانیزم کارکرد قفل دیجیتال

قفل درب دیجیتالی بر حسب نیاز کاربر و برنامه های وارد شده در حافظه آن از مکانیزم های مختلفی برای باز و بسته کردن درب موردنظر بهره می برد. این مکانیزم ها در حکم کلید های مکانیکی و سنتی هستند اما کارکرد آنها با قفل های مکانیکی در یک تفاوت اصولی و کاملاً محرز قرار دارد.

 امروزه استفاده از کارت های الکترومغناطیسی برای گشودن و یا بستن درب های مجهز به قفل هوشمند بسیار متداول است با این حال شما می توانید از مکانیزم های دیگری همچون اثر انگشت، تگ و یا رمز نیز استفاده کنید. امروزه امکان استفاده از قفل های ترکیبی  همچون رمز دهی و اثر انگشت برای انتخاب مکانیزم قفل دیجیتال فراهم شده است.

استفاده از کارت الکترومغناطیسی در هتل ها و مکان های تجاری، استفاده از اثر انگشت در ساختمان هایی با درجه امنیت بسیار بالا و استفاده از رمز دهی به قفل هوشمند در ساختمان‌های مسکونی متداول تر است. با این حال شما هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب نحوه کارکرد قفل دیجیتال ندارید.

مزایای خرید قفل سامسونگ

خرید قفل سامسونگ به علت بهره گیری از هوش مصنوعی و تبعیت از برنامه های وارد شده با افزایش باورنکردنی سطح امنیت ساختمان مورد نظر شما همراه خواهد بود.

قفل سامسونگ علاوه بر مجهز بودن به سیستم اعلان حریق، اعلان ورود ضربه، اعلان ورود مدار الکتریکی غیرمجاز، اعلام باز بودن درب و مواردی از این قبیل، امکان رمز دهی های متعدد برای کاربران موسسات و مراکز کلان تجاری و سیاسی، امکان استفاده از تعداد مشخصی کارت الکترومغناطیسی و ضبط و ثبت تعداد مشخصی اثر انگشت در حافظه سیستم را دارند.

تعدد مکانیزم ها توسط افراد مختلف برای ارتقای سطح امنیت ساختمان هایی با تردد بسیار بالا مناسب است. شما می توانید با توجه به نیاز خود در سطح یک ساختمان مسکونی و یا یک ساختمان تجاری و غیره مبادرت به خرید قفل سامسونگ با قابلیت کمتر و یا بیشتر نمایید. قابلیت های مورد نظر یکی از مهمترین کاراکترهای تعیین قیمت قفل سامسونگ است.

برای خرید قفل سامسونگ می توانید به بارمان مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد