Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

عمل زیبایی بینی طبیعی یا فانتزی؟

در حال حاضر در همه جا چه در اینترنت چه در فضای حقیقی مطالب بسیاری درباره عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی شنیده و دیده می شود. یکی از موارد چالش برانگیزی که در این باره وجود دارد این است که عمل زیبایی بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی؟ کدام یک تغییرات بیشتری در بینی اعمال می کنند؟ خطرات و ریسک بعد از جراحی کدام یک کمتر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات و سوالات رایج دیگر را درباره عمل زیبایی بینی به شما بدهیم.

عمل زیبایی بینی

انواع روش های عمل زیبایی بینی

همان طور که از نام این جراحی میتوان حدس زد همه انسان ها و به خصوص خانم ها به منظور زیبا تر و جذاب تر شدن چهره و بینی، رینوپلاستی را انجام می دهند. زیرا میل به زیبایی به طور طبیعی در وجود همه انسان ها وجود دارد. عمل زیبایی بینی سه مدل کلی دارد که در ادامه به بررسی یک به یک این مدل ها می پردازیم.

عمل زیبایی بینی طبیعی

در رینوپلاستی طبیعی پزشک قوز و قوس بینی را تا حدی برطرف می کند اما به ساختار و تناسب طبیعی بینی دست نمی زند به همین دلیل ساختار بینی چندان تغییری نمی کند. در واقع بیماری که می خواهد عمل زیبایی طبیعی انجام بدهد هدفش این است که یک مشکل کوچک پزشکی یا زیبایی را در بینی اش برطرف کند و توقع تغییرات اساسی از پزشک ندارد.

در این مدل، جراح به هیچ وجه نباید به پره های بینی دست بزند. در سال های گذشته که عمل زیبایی بینی در سطح وسیعی در ایران انجام میشد و پزشکان هم اکثرا بی تجربه و ناکارآمد بودند، به منظور تغییر زیاد در بینی پره های آن را بسیار تغییر می دادند که باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در تنفس فرد میشد.

نتیجه عمل زیبایی طبیعی باید طوری باشد که اگر یک شخصی به بینی شما نگاه کند متوجه نشود که بیمار دست به جراحی بینی زده است. پس همان طور که متوجه شدید عمل بینی طبیعی بسیار حساس است و نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. انتخاب یک پزشک با مهارت و با تجربه در این مدل اهمیت زیادی دارد.

عمل زیبایی بینی طبیعی

عمل زیبایی بینی فانتزی

در عمل زیبایی بینی فانتزی یا عروسکی، برخلاف مدل طبیعی کاملا مشخص است که بیمار اقدام به جراحی کرده است. در مدل فانتزی زاویه بین لب و بینی ۱۰۵ درجه است و این زاویه طبق استانداردهای زیست شناسی تعیین شده است.

بزرگترین تفاوتی که بین عمل زیبایی بینی فانتزی و طبیعی وجود دارد این است که جراح در مدل عروسکی نوک و پره های بینی را تا حد ممکن به سمت بالا می برد درحالی که در مدل طبیعی تمام تلاش جراح در این راه است که بینی شکل و فرم اصلی خود را حفظ کند.

در عمل زیبایی بینی فانتزی، پره ها، سوراخ ها و اندازه بینی دچار تغییرات زیادی می شوند. متاسفانه بعضی از پزشکان پره های بینی را تا حد زیادی تغییر می دهند و در انتها نمی توانند تقارن آنها را باهم حفظ کنند. سوراخ های بینی در مدل عروسکی تا حد زیادی کوچک می شوند و این عامل نه تنها باعث غیر طبیعی شدن بینی می شود بلکه در تنفس بیمار هم اختلال ایجاد می کند.

عمل زیبایی بینی فانتزی

اگر دقت کرده باشید دیده اید که اندازه بینی های فانتزی کوچکتر از بینی های طبیعی است؛ دلیل این اتفاق برداشته شدن قوس و پشت بینی است درصورتی که در جراحی بینی طبیعی سایز آن طوری تغییر می کند که بین پشت بینی و پیشانی فاصله زیادی نیافتد.

حرف آخر

نمی توان گفت عمل زیبایی بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی. بلکه همه چیز به شرایط جسمی و ظرفیت شما و همچنین و میل و علاقه خودتان بستگی دارد. اما چیزی که مهم است این است که باید همه چیز را با پزشک خود درمیان بگذارید تا پزشک بتواند در تصمیم گیری برای انتخاب مدل به شما کمک کند. علاوه بر آن باید به دنبال یک پزشک با تجربه و با مهارت باشید. اگر به دنبال پزشک عالی برای عمل زیبایی بینی می گردید، پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر بیوتی مراجعه کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
داوود سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 19:59

این محتوا درباره جراحی بینی هم به همین نکات اشاره کرده چقدر جالب
http://iranreportaj.rozblog.com/post/33

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد