Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

Thbeauty

مجله ی زیبایی و بهترین ها

عمل بینی فانتزی

با توجه به پیشرفت علم پزشکی ، جراحی بینی انواع مختلفی پیدا کرده. مانند عمل بینی فانتزی نیمه فانتزی و... ولی عمل بینی عروسکی بین تمام مدل های مختلف جراحی ، محبوبیت زیادی کسب کرده.

    تغییر شکل بینی

بینی انسان بسته به زمینه فرهنگی ، ژنتیک و هر گونه آسیب یا شکستگی ، شکل و اندازه های مختلفی به خود می گیرد. برخی از افراد ممکن است از ساختار بخشدار برخوردار شوند زیرا دیگران به شدت خواهان تغییر هستند.

عمل بینی عروسکی

جراحی های بینی بدون جراحی یک گزینه جدید و هیجان انگیز برای مشتریانی است که می خواهند بدون انجام عمل جراحی تهاجمی ، فرم بینی خود را بهبود بخشند. پیشرفت های اخیر در پرکننده های پوستی قابل تزریق ایمن و م andثر و تحقیق در مورد تکنیک های پیشرفته به این معنی است که اکنون می توان از آنها در بینی استفاده کرد:

  • دست اندازها را صاف کنید

  • پل بینی را بالا بیاورید

  • اصلاح انحراف خفیف

  • شکل را اصلاح کرده یا برآمدگی نوک بینی را افزایش دهید

    به دنبال آسیب دیدگی جراحی زیبایی بینی قبلی ، نقص و بی نظمی را اصلاح کنید

زیبایی انتخاب تغییر شکل بینی بدون جراحی این است که روند کار بسیار سریع و تقریباً بدون درد است. بدون خطر بیهوشی عمومی ، تورم طولانی مدت و خونریزی بینی که معمولاً با جراحی زیبایی بینی همراه است ، می توانید در عرض چند دقیقه یک بینی جدید ایجاد کنید.

اثرات این روش بسته به پرکننده های پوستی مورد استفاده 1-2 سال طول خواهد کشید و برای حفظ نتایج به درمان های مکرر نیاز است. برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

متأسفانه ، کسانی که دچار ناهنجاری های اساسی در بینی هستند و کسانی که به دنبال کاهش قابل توجهی در اندازه بینی خود هستند ، کاندید عمل غیرتهاجمی بینی نیستند. برای این مشتریان ، مداخله جراحی ضروری است.

    خطوط بینی به دهان

چین و چروک های بینی ، شاید برجسته ترین نشانه پیری در نظر گرفته شود - این چین هایی است که از کنار بینی به گوشه های دهان منتهی می شود. آنها معمولاً در سنین 30 یا اوایل 40 سالگی ظاهر می شوند و با گذشت سالها وقتی پوست میانی صورت شروع به جمع شدن روی قسمت تحتانی صورت می کند ، این خطوط بیان عمیق تر می شوند تا بیشتر به چشم بیایند.

چین و چروک های بینی ، از جمله اولین نشانه های قابل مشاهده پیری ، از اولین مناطقی است که افراد به دنبال روش های جوان سازی صورت هستند و خوشبختانه برای ما یک درمان سریع و آسان برای بهبود ظاهر وجود دارد. پرکننده های پوستی مستقیماً به داخل چین ها با سوزن های ظریف تزریق می شوند تا پوست از روی چین ها بلند شود و زیر پوست جوان و محکم تری ایجاد شود.

برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

    دهان به چانه

خطوط ریز و چین های عمیق اطراف دهان از جمله مواردی هستند که ما ابتدا متوجه آنها می شویم و همچنین می توانند مواردی باشند که سایر افراد به دلیل تماشای دهان ما هنگام صحبت ، بیشتر متوجه می شوند. پرکننده های پوستی می توانند در بازگرداندن حجم از دست رفته به این قسمت کمک کنند.

عمل بینی عروسکی

Marionette Lines ، که به درستی شبیه دهان عروسک عروسکی است ، خطوطی است که از گوشه دهان به پایین چانه منتهی می شوند و نتیجه طبیعی پوست است که در نهایت با افزایش سن آویزان می شود. این خطوط معمولاً با افراد مسن ارتباط دارند ، بنابراین داشتن هرچه زودتر آنها باعث می شود که پیر قبل از وقت خود پیر شوید.

خوشبختانه ، با این حال ، این خطوط ماریونتی را می توان با پرکننده های پوستی غیر تهاجمی ، ایمن و موثر درمان کرد. در کلینیک لیزر و پوست ما به شما کمک می کنیم تا ساعت را برای یک جوان با ظاهری جوانتر تنظیم کنید.

برای اطلاعات بیشتر به پرکننده های پوست مراجعه کنید.

    خطوط بانی ( bunny line )

خطوط بانی ، چین و چروک هایی در بالای بینی شما هستند که به دلیل بیش فعالی عضلات صورت در کناره های بینی ایجاد می شوند. خوشبختانه با استفاده ماهرانه از تزریق ضد چروک می توان این خطوط را با خیال راحت و سریع نرم و از بین برد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد